  • Data: 2018-09-15 06:04:18
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 września 2018 13:04:07 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 14 Sep 2018 09:49:54 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Jest dobrze zrobiony, DPF się nie psuje.

    Nie jest. I swiadcza o tym awarie prawie nowych aut (1-2-3 letnich).
    Nawet byl o tym tu mega watek.

    > Normy da się utrzymać, to cwaniactwo i chęć nachapania się kasy przez
    > producentów doprowadziło do oszukiwania i TRUCIA ludzi. Ergo, bredzisz jak
    > potłuczony, czemu dałeś upust już w pierwszym akapicie, reszty twoich
    > wypocin nawet nie chce mi się komentować.

    Ta, jak zwykle koncza sie argumenty to jedziemy adpersonam.
    Kultury nie masz za grosz. Dyskutowac nie potrafisz. I kontroli nad soba nie masz bo
    jakims cudem sie tu rozpisujesz mimo ze ci sie nie chce.

    Milego weekendu zycze.