  • Data: 2018-09-15 12:50:17
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 14 Sep 2018 21:04:18 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Nie jest. I swiadcza o tym awarie prawie nowych aut (1-2-3 letnich).
    > Nawet byl o tym tu mega watek.

    Demagogia. Znów piszesz o marginesie i myślisz że tak wygląda ogół. Awarie
    się zdarzają nawet w fabrycznie nowych samochodach. Nie chcę psuć Twojego
    światopoglądu, ale często samochody są po pierwszym klepaniu i malowaniu
    zanim jeszcze klient umowę na nie podpisze. Co nie znaczy że trzeba
    wszystkie z automatu uznać za wypadkowe, a twoja "logika" do tego właśnie
    dąży.

    > Ta, jak zwykle koncza sie argumenty to jedziemy adpersonam.

    To prawda, na bełkot nie ma argumentów.

    > Kultury nie masz za grosz. Dyskutowac nie potrafisz.
    > I kontroli nad soba nie masz bo jakims cudem sie
    > tu rozpisujesz mimo ze ci sie nie chce.

    Przeczytaj wątek, a jak będziesz miał jakiś "świeży" argument który nie
    postawi na głowie dyskusji, to wróć. Póki co powielasz to co już było i
    jeszcze dodajesz jakieś bzdurki od siebie. Ja jestem gotowy na rzeczową
    dyskusję, a nie na oderwany od rzeczywistości bełkot.

    --
    Pozdor
    Myjk