  • Data: 2018-09-15 09:00:27
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-13 o 11:24, Myjk pisze:

    > Jest zwyczajnie głupie. Nie tylko ze względu na wyższe koszty zakupu które
    > nigdy się nie zwrócą w stosunku do turbobenzyny

    Nawet głupota jest dozwolona.
    Źle zaprojektowany samochód powinien być karalny ;-)

    Lubię pomruk diesla lubię duży moment obrotowy przy ruszaniu nawet
    dieslem o mocy 75 KM

    co potwierdzają moje
    > 10-letnie doświadczenia z autem z DPFem gdzie przez pierwsze 7 lat
    > jeździłem głównie tylko po Wawie w korkach, a ostatnie 3 lata głównie
    > odcinki 2-4km, aż w końcu stwierdziłem że nie chcę klekota

    Napisz jakie to auta były. Ciekaw jestem.

    A jeśli myślisz że możesz uogólniać na swoim przykładzie to musisz mieć
    bardzo wielkie ego :-)

    > To tak jakby na dojazdy do pracy w centrum kupić sobie ciągnik z naczepą i
    > się pieklić że pali jak smok i co gorsza nie można znaleźć miejsca
    > parkingowego.

    Jeśli ten ciągnik traciłby moc z powodu jej nie wykorzystywania to by
    był ŹLE ZAPROJEKTOWANY!

    Jeśli DPF w kupowanych "poniemieckich złomach" stwarza więcej problemów
    niż inne urządzenia w aucie w tym wieku i o tych przebiegach to znaczy
    że został on GORZEJ zaprojektowany niż inne urządzenia w tych autach.
    PROJEKTANCI DALI DUPY. CI CO IM KAZALI TEŻ!

    Koniec KROPKA

    Na argumenty "kup se nowy i nie narzekaj" odpowiadać nie będę