  • Data: 2018-09-15 11:36:50
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Sep 2018 10:24:52 +0200, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    kręcą się koło komina i dziwią że DPF zdycha ;-)

    > U nas też kupują firmy. Nowe auta.
    > Stare kupują biedni użytkownicy prywatni i faktycznie głównie
    > na dojazdy do pracy i po zakupy.

    W Niemczech byl wysoki podatek drogowy na diesla. Na tyle wysoki, ze
    oplacalo sie to tylko przy duzych przebiegach.
    Teraz to juz nie wiem, bo pokomplikowali te formuly.

    Ale jednak po paru latach w firmie ktos prywatnie kupowal te diesle.
    Nadal duzo jezdzil ?

    > Większość z nich z kupionego disla dwadzieścia i dziesięć lat
    > temu była zadowolona. A kupując dzisiaj ładują się nieświadomie
    > na minę.
    >
    > Zmieńcie na zarobki z trzech tysięcy zł na trzy tysiące euro
    > i przestaniemy kupować odrzuty i starocie z niemiec i innych
    > bogatszych krajów. Pewne nawet elektryki zaczniemy kupować.

    Dodaj jeszcze, ze mechanik tez bedzie chcial 3000 euro i zaczniemy
    kilkuletnie samochody sprzedawac na Ukraine i bialorus ...

    J.