    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 12 Sep 2018 14:17:53 +0200

    Wed, 12 Sep 2018 08:47:14 +0200, z

    > Jeśli normalne użytkowanie samochodu (krótkie odcinki)

    Ty jesteś z tych co diesla kupuje na krótkie odcinki?

    > powoduje zapychanie filtra to znaczy że jest on źle zaprojektowany i
    > konsekwencje powinien z całą mocą ;-) ponieść producent

    Nie powoduje, ostatnie 3 lata (z 10) jeźdizłem odcinki 2-3km dwa razy
    dziennie, od czasu do czasu dłuższe typu 10-15km i nic mi się nie zapychało
    (w ogóle przez 10 lat nie miałem problemu z DPFem). Większość ludzi nie ma
    z DPFem żadnych problemów, nawet nie wie co to jest i jak działa, dowiaduje
    się dopiero jak skrajnie zaniedba auto. Ale to już tylko i wyłącznie ich
    problem.

    > Takie wymierne żeby na przyszłość lepiej projektował proekologiczne
    > urządzenia ;-)
    > ja przywaliłbym odstraszającym wyrokiem zamiast karać zwykłych
    > Kowalskich co usiłują normalnie żyć :-)

    Ojacy strasznie biedni kowalscy, nie chce się im dbać o auto, bo po co
    wydawać bez sensu pieniądze na jego utrzymanie. Jak im koło odpadnie albo
    auto przestanie hamować, padnie turbina albo korba wyjdzie bokiem, bo
    zaniedbali, to pewnie też powinna być wina producenta. Wszyscy winni tylko
    nie kowalski.

    --
    Pozdor
    Myjk