  • Data: 2018-09-12 23:29:24
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-12 o 08:25, Irek.N. pisze:

    > Poza samochodem, ale jak zrozumiałem bez rozcinania puszki.
    > Kłopot w tym, że wymontowanie układu wydechowego przerosło technicznie
    > możliwości mechanika, więc jeszcze się nie "spłukało".

    Bez rozcinania puszki, ale czasem trzeba ciąć rurę ponoć. Jak wypalanie
    słabo działa w danym modelu auta lub filtr jest zaniedbany, to taki
    rodzaj płukania jest jedynym, który może DPF uratować. Więc jeśli masz
    taki problem, to warto poszukać mechanika, który zdemontuje DPF.

    Puszki nie ma sensu rozcinać bo hermetyczność straciłaby. Robi się ten
    zabieg przy usuwaniu DPF. Puszkę tną od góry by nie było widocznych
    "blizn" zdradzających zabieg.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek