eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <1...@m...org>
    <e...@g...com>
    <j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
    <1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <exk1fhk2u02t$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1ucvlahp15erc$.dlg@myjk.org>
    <l...@4...com>
    Date: Tue, 11 Sep 2018 09:34:23 +0200
    Message-ID: <6st225fyop2u$.dlg@myjk.org>
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
    X-Trace: 1536651262 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 621 83.31.137.8:15994
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639494
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 10 Sep 2018 22:34:21 +0200, j...@i...pl

    > Prawo nakazuje manie DPFów od Euro5. Euro 4 nie jest równoznaczne z
    > DPF. Wszystko co poniżej nie musi mieć DPFa.
    > W Polsce za to badania techniczne są (a właściwie powinny być)
    > przeprowadzane wg innych norm.

    Po pierwsze nigdzie nie twierdziłem inaczej, po drugie zgadzam się że testy
    są o kant dupy potłuc. DPF pośrednio (a może nawet bezpośrednio) problem
    gównianych testów rozwiązuje, dlatego jego wycinanie jest skrajna głupotą i
    dlatego kosztuje tyle ile kosztuje (na zachodzie, bo u nas jak zwykle
    fefnaście lat po murzynach wprowadzają wszystko).

    > Czyli wg tego przepisu wszystko poniżej Euro 5 przejdzie badanie nawet
    > bez DPFa, o ile ma sprawny układ wtryskowy.
    > Inna sprawa, że są auta gdzie na postoju nie wkręcisz silnika na
    > maksymalne obroty (np. oba w moim posiadaniu) i badania w żaden sposób
    > nie przeprowadzisz.

    Tu nie chodzi o prędkość obrotową silnika, tylko o jego obciążenie. Przy
    obciążeniu dopiero diesle zaczyna porządnie dymić.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: