eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Data: 2018-09-11 09:30:12
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    10 Sep 2018 16:59:58 GMT, Budzik

    >> Nie musiałbym go używać, gdybyś z sensem podchodził do dyskusji.
    > Staram się ale najczesciej jest tak ze ludzie mylą skutki z przyczynami,
    > dodatkowo zapominajac o celu i z dyskusji wychodzi pasztet.

    Słabo się starasz, bo nadal traktujesz margines jako normę. Znaczy parę aut
    bez DPF nie kopci (przechodzi testy), znaczy DPF to ogólnie gówno.

    > Jeszcze raz zapytam...
    > Jezdze codziennie kilka godzin samochodem.
    > I jadac widze dziesiatki aut ktore chetnie zbadałbym czy kopca zgodnie z
    > normą. Jaki jest problem aby zajeła się tym policja?

    Jak byś to zbadał? Standardowo na postoju sondą w rurę? Sprawdź czy
    testowane auto to nie jeden z tych szrotów z oszukanym softem.

    > I mowie o tych naprawde kopcacych ponad miare.
    > A teraz nagle powstaje projekt aby przywalac kare jak za potracenie
    > pieszego za brak DPF. Gdzie tu przykładanie odpowiedniej miary?

    Ty uważaj, bo dzięki takim jak ty się pętelka nam na szyi zaciska. Poza tym
    poważnie nie widzisz korelacji jak auto przejeżdża 300tkm bez filtra i w
    tym czasie potruwa albo zatruwa na śmierć, choćby tę jedną osobę? Co za
    różnica czy potrąci czy podtruje? Oczywiście Ty i Tobie podobni tego nie
    przyjmą do wiadomości, bo przecież tego trucia nie widać na pierwszy rzut
    oka, więc pewnie ONI kłamią.

    > Powiem wiecej - skoro rzad chce byc taki pryncypialny to jakim cudem
    > homologacje dostaja auta które maja wpisane ze zuzywaja do 1l oleju
    > silnikowego na 1000km? to jest ok a brak DPFu nie?

    Powtarzam ponownie, zluzuj galoty bo się w końcu doigrasz takimi tekstami i
    będziesz musiał jeździć elektrycznymi taczkami. Ale oczywiście masz rację,
    jest przyzwolenie na trucie ludzi przez koncerny samochodowo-paliwowe.
    Dlatego ja kibicuję autom elektrycznym, bo są pozbawione możliwości
    kombinowania, nei spalają oleju nawet jak bardzo się chce, nie można im
    powycinać DPFów, ogólnie nie da się przy nich kombinować tak jak przy
    spalinowcach.

    > Gdzie odpowiedzialnosc producentów za swój produkt?
    > Czy jak DPF odmowi posłuszenstwa w trakcie gwarancji to producent
    > wymieni? (od razu ci powiem ze nie bo mielismy takie przeboje z kolega
    > który fordem customem jezdzi)

    Znowu jedziesz marginesem, a miałeś się niby starać...

    > I jeszcze ciekawostka - firma wycinajaca DPF twierdzi ze czesc aut przy
    > sprawnym silniku przechodzi test czystosci spalin bez DPFu...

    No bo przechodzi, a przy butowaniu już nie przechodzi. Obecne testy to
    farsa, dzięki temu właśnie miała szansę się urodzić afera dieselgate.

    > Przyznam ze nie weryfikowałem ale zaciekawiło mnie to czy to tylko
    > reklama czy prawda.
    > I kiedy widze jak kopca niektore auta i jak widze jak nie kopca auta bez
    > DPFu ktore znam to... kto wie...

    Prawda, może dzięki temu zrozumiesz dlaczego wycinanie DPF to porażka dla
    nas wszystkich.

    >> No własnie, ciekawe co na to właściciele kopciuchów, którym też,
    >> uchwałami lokalnymi, zabraniają truć ludzi wyziewami z kominów.
    >> Muszą włączyć logikę i się sprzeciwić, koniecznie, bo ich też,
    >> nieboraków, robią aktualnie w wała.
    > Zgoda.
    > Czyli jednak prawo moze działac wstecz.

    Czyli nadal nic nie rozumiesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: