  • Data: 2018-09-12 08:47:14
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-12 o 01:58, Tomasz Pyra pisze:

    > Dość ciekawe, bo chyba DPF-y w różnych samochodach dość podobne.
    > Więc brzmi to jednak na niewydolność systemu związaną z generowaniem takiej
    > ilości sadzy której nie daje się przepalić w DPF (ewentualnie jakieś
    > skrajnie niekorzystne warunki eksploatacji - np. krótkie trasy

    ciach

    Jeśli normalne użytkowanie samochodu (krótkie odcinki) powoduje
    zapychanie filtra to znaczy że jest on źle zaprojektowany i konsekwencje
    powinien z całą mocą ;-) ponieść producent
    Takie wymierne żeby na przyszłość lepiej projektował proekologiczne
    urządzenia ;-)
    ja przywaliłbym odstraszającym wyrokiem zamiast karać zwykłych
    Kowalskich co usiłują normalnie żyć :-)