-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
ms.xsnews.nl!feeder.erje.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 24 Oct 2012 14:31:40 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
In-Reply-To: <1...@1...invalid>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
References: <k5qsd7$3ed$1@news.task.gda.pl>
<50812635$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<k5r9gd$qh6$1@node2.news.atman.pl>
<50813d21$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
<k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
<k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 68
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1351083691 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 83.15.167.123:61775
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469838
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 23 Oct 2012, 3...@4...212553.invalid wrote:
> qnick w
> <news:k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>:
>
>> W dniu 2012-10-23 20:25, (Tom N) pisze:
>>> qnick w <news:k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>:
>
>>> I to jest ten zakaz? LOL
>
>> No niestety jest, jak nie masz napisane wprost to nie robisz.
>
> Czego nie robię? Mam w zakresie DG to i owo, więc to robię wtedy kiedy mam
> ochotę...
Pytanie jest takie: czy przegląd można *przerwać*?
Inaczej mówiąc, czy wolno zrobić tak, że przeglądasz, przeglądasz,
ustalacie że "reszta jutro", klient sobie jedzie (co ma w papierach,
"auto w trakcie przeglądu"?), wraca następnego dnia - i kończycie?
Z p. widzenia prawa "przerwa" dwuminutowa i dwudniowa to są
przerwy, o ile przepis nie stanowi o "istotności" (przerwy)
lub nie określa innych warunków.
Jeśli wolno "przerwać", to jest pytanie, czy stacja odpowiada
za sprawdzenia zrobione przed "przerwą", o ile w międzyczasie
miała miejsce zmiana stanu technicznego.
>> a jak coś jest do regulacji to trzeba wysłać do
>> serwisu po wystawieniu negatywnego badania i z powrotem powrót na stację
>> w celu wykonania badania po usunięciu usterki.
>
> Ale serwis jest na miejscu, wystarczy spojrzeć np. w REGON
Za to nie każda czynność musi być przerywalna :)
FYI: nie, nie wiem co przepisy stanowią w tej sprawie.
Dlatego pytam.
>> Wprost takiego zakazu nie ma
>
> O widzisz.
>
>> wynika to tylko z tej tabelki.
>
> Może Tobie
Spory o to, czy - w razie nie dość jasnego wyrażenia przez
ustawodawcę - lista czynności jest otwarta, zamknięta czy
wykluczająca (znaczy coś spoza listy powoduje wykluczenie)
są zawsze ciekawe ;)
IMVHO, do wykluczenia potrzebny byłby dodatkowy "hak"
w przepisie (np. zakaz przerywania, który nasunął mi się
wyżej, oczywiście tylko w roli przykładu takiego "haka").
>> potem możesz gratis ustawić światła :) bo nikt Ci tego nie zabroni, a potem
>> wykonać badanie poprawkowe sprawdzić to co przed chwilą zrobiłeś i
>> skasować 14 zł za światła.
>
> I teraz mozna pójśc do biurka i DR podbić oraz udzielić opustu 14PLN za
> dodatkowy przegląd (nie było ponownego wprowadzania pojazdu na "ławę"...)
Inny "hak" - że po rozpoczęciu badania trzeba wystawić zaświadczenie
(pozytywne lub negatywne), widzę że też był poruszony, ale nie został
literalnie wyrażony, niniejszym to czynię :)
Oczywiscie w celu dowiedzenia się, czy ten "hak" ma podstawy prawne.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.12 18:38 Tom N
- 24.10.12 20:13 qnick
- 24.10.12 20:16 qnick
- 24.10.12 20:19 qnick
- 24.10.12 20:24 Tom N
- 24.10.12 20:31 Tom N
- 24.10.12 20:37 qnick
- 24.10.12 21:02 qnick
- 24.10.12 21:04 Tom N
- 24.10.12 21:12 qnick
- 24.10.12 21:16 Filip
- 24.10.12 21:19 qnick
- 24.10.12 21:24 qnick
- 24.10.12 21:33 Tom N
- 24.10.12 21:34 Filip
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=