  • Data: 2022-03-19 13:27:42
    Temat: Re: Złączka do łączenia taśm IDC - istnieje coś takiego?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Ale, flasecka mleka".
    > Zrobiłbyś między zapytaniem a odpowiedzią.

    rozciąć na pojedyncze żyły, obrać izolację z obu stron (czyli 200),
    nałożyć termokurczek sto, polutować, obkurczyć, i wszystko na klęczkach
    w szafie na poziomie prawie gleba.
    chyba już za stary jestem ;) No i nie wyglądało by to.

    > A paczka to może w poniedziałek będzie ;P
    > I tak masz szczęście że można kupić.

    Właśnie, druga opcja to zarobić całość od nowa, czyli koszta pinów
    nowych do złącz Harting, ponad 4 stówki netto.

    > W sumie może warto korzystać póki czas...
    >
    > O tyrtytce nie zapomnij.
    > W tramwajach rozłączały się płytki PC-104, trzeba było drutem wiązać.

    Klejem na gorąco złapię. Szafa sterownicza więc nie trzęsie się.

    Zdrówko.

    --
    Irokez