-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
Date: Mon, 18 Jul 2011 14:27:01 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <j018qn$cgn$1@inews.gazeta.pl>
References: <ivsgev$tj2$1@mx1.internetia.pl> <ivvcev$2ai$1@inews.gazeta.pl>
<j00p85$mab$1@inews.gazeta.pl> <4...@p...pl>
<j00qsa$rdj$1@inews.gazeta.pl> <j00tk5$c5s$1@news.onet.pl>
<j00uba$8pd$1@inews.gazeta.pl> <j00ugj$gg7$1@news.onet.pl>
<j00vop$d25$1@inews.gazeta.pl> <j01066$ns8$1@news.onet.pl>
<j014e2$rqm$1@inews.gazeta.pl> <j014kf$bai$1@news.onet.pl>
<j015r7$2uk$1@inews.gazeta.pl> <j016o6$lvl$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 94-40-24-73.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1310992023 12823 94.40.24.73 (18 Jul 2011 12:27:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 12:27:03 +0000 (UTC)
X-User: tengu1
In-Reply-To: <j016o6$lvl$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2385914
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-18 13:51, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tengu" <t...@g...wytnij.to.pl> napisał w wiadomości news:
>> To nie są tajne dane. Jakbyś ruszył głową, to byś sam je sobie
>> wyszukał w sieci. Standardowa szerokość pasa ruchu dla drogi krajowej
>> wynosi 3,5 metra.
>
> Po pierwsze - dotyczy dróg nowo budowanych i remontowanych - czyli
> znakomitej MNIEJSZOŚCI dróg w naszym kraju.
A jakie są w większości? Bo przecież nie szersze? Podałem te 3,5 metra,
żeby maksymalnie nagiąć dane w kierunku zgodności z Twoją tezą - ale to
i tak za mało
> Po drugie - to że coś jest standardowe, nie oznacza że jest nagminnie
> spotykane.
> Po trzecie - zgadzam się, że na standardowo na polskich drogach nie ma
> możliwości wyprzedzania środkiem ANI poboczy nadających sie do jazdy,
> jeśli jeszcze to do Ciebie nie dotarło.
>> To co pisałem, dotyczy również dróg z asfaltowym poboczem.
> Owszem.
> To co ja pisałem również.
>
To są Twoje słowa:
"ale przytulenie się do marginesu (aut jadących w obu kierunkach)
_zazwyczaj_ załatwia sprawę w 100% - poboczy nie buduje się z reguły na
wąskich drogach." Sam sobie zaprzeczasz.
--
Tengu
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.11 14:24 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 14:41 Tengu
- 18.07.11 14:42 Rychu
- 18.07.11 14:38 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 14:31 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 14:34 Sebastian Kaliszewski
- 18.07.11 15:03 J.F
- 18.07.11 15:09 jarek d.
- 18.07.11 15:17 Cavallino
- 18.07.11 15:24 Mikołaj Tutak
- 18.07.11 15:21 Cavallino
- 18.07.11 15:27 Rychu
- 18.07.11 15:30 jarek d.
- 18.07.11 15:37 Tengu
- 18.07.11 15:43 Tengu
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?