eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZimówki na jednej osiRe: Zimówki na jednej osi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Marek <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki na jednej osi
    Date: Tue, 04 Nov 2014 14:33:29 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 31
    Message-ID: <m3akjq$14e$1@speranza.aioe.org>
    References: <545876fa$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3a7u2$vv7$1@speranza.aioe.org>
    <5458b192$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: marras.zg@gmail-kropka-pl
    NNTP-Posting-Host: K6wZ8CC9+F4W9y+tvJXC5w.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548589
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04.11.2014 11:59, Trybun wrote:
    > W dniu 2014-11-04 o 10:57, Marek pisze:
    >> On 04.11.2014 07:49, Trybun wrote:
    >>> Próbował ktoś? Zima na przodzie a letnie na tyle, nie pogorszy to
    >>> znacząco właściwości jezdnych?
    >> Dla swojego bezpieczenstwa daj zimowe na tyl.
    >>
    >
    > Ale wtedy przypuszczalnie będą wielkie problemy z ruszeniem na śniegu.
    > Tak miałem w Vectrze, na wstecznym czy do przodu ani o centymetr nie
    > chciała się przestawić, na równym terenie!!. A jako ciekawostkę powiem
    > że Audi z 85roku na letnich oponach był w stanie wyjechać o własnych
    > siłach z metrowej zaspy. Qr*a, co to były za auta, jak dobrze dopasowana
    > rękawiczka... albo pierwsze Kadety,..

    Jesli jezdzisz wolno i tylko po wsi to daj na przod. Bedziesz mial
    lepsze ruszanie.
    Jesli juz planujesz jechac gdzies ciut szybciej i na zakretach to wole
    kosztem lepszego ruszania bezpieczniej jest miec lepsza stabilnosc w
    zakretach.
    Jak Ci przod ucieknie to jakos to skontrujesz silnikiem, kierownica lub
    hamulcem. Jak ucieka tyl to mozesz tylko patrzec. Ewentualnie recznym
    cos tam probowac.

    Swoja droga to proponuje testowo na szerokiej drodze na lodzie zrobic
    nagly skret kierwnica i przyhamowac. Wtedy zrozumiesz o czym pisze.
    Jak tak kiedys awaryjnie mijalem autostpowicza co mi pod kola wyskoczyl.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: