  • Data: 2014-11-04 14:33:29
    Temat: Re: Zimówki na jednej osi
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.11.2014 11:59, Trybun wrote:

    > Ale wtedy przypuszczalnie będą wielkie problemy z ruszeniem na śniegu.
    > Tak miałem w Vectrze, na wstecznym czy do przodu ani o centymetr nie
    > chciała się przestawić, na równym terenie!!. A jako ciekawostkę powiem
    > że Audi z 85roku na letnich oponach był w stanie wyjechać o własnych
    > siłach z metrowej zaspy. Qr*a, co to były za auta, jak dobrze dopasowana
    > rękawiczka... albo pierwsze Kadety,..

    Jesli jezdzisz wolno i tylko po wsi to daj na przod. Bedziesz mial
    lepsze ruszanie.
    Jesli juz planujesz jechac gdzies ciut szybciej i na zakretach to wole
    kosztem lepszego ruszania bezpieczniej jest miec lepsza stabilnosc w
    zakretach.
    Jak Ci przod ucieknie to jakos to skontrujesz silnikiem, kierownica lub
    hamulcem. Jak ucieka tyl to mozesz tylko patrzec. Ewentualnie recznym
    cos tam probowac.

    Swoja droga to proponuje testowo na szerokiej drodze na lodzie zrobic
    nagly skret kierwnica i przyhamowac. Wtedy zrozumiesz o czym pisze.
    Jak tak kiedys awaryjnie mijalem autostpowicza co mi pod kola wyskoczyl.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z