  • Data: 2014-11-04 19:48:54
    Temat: Re: Zimówki na jednej osi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-04 17:51, Jacek Politowski wrote:

    > Ja tam jednak bardziej czołówki się boję.

    Niesłusznie - z przodu masz strefy zgniotu, z boków to już słabiej.
    Nawet jak walisz w przeciwnika o porównywalnej masie i prędkości co
    twoja, to tak jakbyś walił w mur (czyli lepiej niż drzewo, pomijając
    aspekty moralne), ponadto powierzchnię czołową masz mniejszą niż boczną
    więc łatwiej się gdzieś zmieścić, jak jedziesz na kogoś, to ten ktoś
    pewnie będzie starał się jednak nie być trafionym...

    > Jak mi samochód nie chce skręcać czuję się cokolwiek nieswojo. ;-)

    Wydaje mi się, że jeszcze mniej swojo będziesz się czuł jak samochód
    zechce sam skręcać:P

    > Nadsterowność wydaje się też łatwiej (szybciej) zauważalna.

    Nie wiem - mi zawsze jednak tył uciekał, mimo lepszego bieżnika(raz "na
    ostro" tzn kiedy nie zamierzałem). Czyli nie wiem jak w innych
    samochodach, ale u mnie w accordzie łatwiej utracić przyczepność tylnych
    kół, co dodatkowo przemawia z zakładaniem lepszych opon na tył.

    Shrek