-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "pm" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zimą samochód pali wi?cej, bo...
Date: Thu, 6 Jan 2011 14:24:36 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 23
Message-ID: <ig4fqn$gua$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <d...@w...googlegroups.com><4d24e
92e$0$2450$65785112@news.neostrada.pl><ig2r4a$1f6$1@news.dialog.net.pl><4
d24f2bc$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ig2sgq$h7v$3@inews.gazeta.pl>
<4d24f841$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<ig46v4$r9f$1@news.net.icm.edu.pl>
<e...@4...com>
NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1294320279 17354 109.173.194.105 (6 Jan 2011 13:24:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jan 2011 13:24:39 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <e...@4...com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340195
[ ukryj nagłówki ]?
> Obawiam sie tylko ze sporo maszyn ma zmienne obciazenie i to tez jest
> nierzetelne.
no jasne
maszyny takie litrażuje się i jest normatywne zużycie na biegu jałowym i
przy obciążeniu (tez uproszczenie ale już bliższe prawdy )
>>każdy pojazd ma jakieś optymalne warunki pracy i np. wychodzi że przy
>>90km/h
>>spalamy najmniej.
>
> Obawiam sie ze przy 50 .. albo jeszcze wolniej
>
być może - nie zmienia to istoty rozumowania.
gdzieś tam będzie optimum zależne od charakterystyki silnika / przełożenia /
oporów aerodynamicznych
co więcej - być może optimum (założone przy projektowaniu) dla samochodziku
miejskiego typu hyundai atos to 50km/h
a dla powiedzmy audi a6 130km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.11 14:33 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 06.01.11 14:59 Marcin Stankiewicz
- 06.01.11 15:07 to
- 06.01.11 15:31 pm
- 06.01.11 16:56 Nikiel ;)
- 06.01.11 17:02 J.F.
- 06.01.11 17:31 pm
- 06.01.11 17:59 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 06.01.11 18:47 Marcin Stankiewicz
- 06.01.11 18:54 pm
- 06.01.11 23:01 Dykus
- 07.01.11 00:15 Tomasz Pyra
- 07.01.11 00:16 to
- 07.01.11 00:40 Rabbit McCroolick
- 07.01.11 01:47 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe