  • Data: 2011-01-07 01:47:39
    Temat: Re: Zimą samochód pali więcej, bo...
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przy jakich prędkościach w lecie/zimie?
    > bo jak w lecie 160km/h a w zimie 90km/h... to tak jakby się świat nie
    > dziwował...

    no to jest główna różnica, nawet nie prędkości a wyprzedzanie (i hamowanie).
    i na światłach w lecie nie ślizga więc idzie więcej nieoptymalnej
    mocy w ruszanie.

    > w lecie z klimą czy bez?

    z klimą - około 1.6l/h, w zimie się czasami klima tylko włącza,
    chyba sobie wykrywa żeby osuszyć czy coś. ale starszy model
    się częściej w zimie włączała klima.

    pozdrawiam.