  • Data: 2021-09-04 14:47:31
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/09/2021 14:36, cef wrote:
    > Możesz to robić wolniej, ale  jak się da
    > mieć przyjemność z dostępnej dynamiki, to dlaczego nie korzystać?

    Bo kosztyuje to prąd i płuca "horych curek"?

    Z tych samych powodów dla których sikanie w tramwaju, mimo że można,
    jest ograniczone odgórnie?

    > Jedni się lubią toczyć a inni jeździć - statystycznie
    > elektryk zostawi więcej gumy.

    A ten ze spalinowym, co też sięm lubią toczyć, nie zostawi?

    > Trzeba by jeszcze uwzględnić, że elektryk wozi większą masę,
    > \więc opony mu się zużywają bardziej.
    > Ale nie podejmuję się wyliczyć o ile.

    Czy to trudno policzyć? Samochody o wiekszej masie są na drogach. To
    chyba w zasięgu ręki przeciętnego ziutka od zmiany opon.

    > Nie wiem o co chodzi. Czy o zużycie innej gumy?

    Ta druga się nie zua prawie nigdy. Mówimy o tej pierwszej. Samochód o
    większej masie, wypełniony Sebixami, jakies zespawane w garażu BMW z
    Audi, z 800Km na czipie.

    I co z tym, ekologicznie myśląc, robiny na chwilę obecą? A jesli nic, to
    dlaczego mamy coś robić z elektrykami?