eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.POS
    TED!not-for-mail
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ziew...
    Date: Sat, 4 Sep 2021 14:47:31 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <sgvpt8$sfo$1@dont-email.me>
    References: <sgto7t$b7p$1@news.icm.edu.pl>
    <613275c0$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sgva7m$rff$1@dont-email.me>
    <613349a8$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <sgvk4r$mvn$1@dont-email.me>
    <613364a8$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgvoj3$kef$1@dont-email.me> <61336846$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 4 Sep 2021 12:47:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="2a65c2e9ff7e2dbfcaaab58c477be49e";
    logging-data="29176";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+pMDXCK1XbziwjifWt1SR4"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    Cancel-Lock: sha1:jklDXqj97YrYDoTo0UlRzdwxYUo=
    In-Reply-To: <61336846$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696815
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04/09/2021 14:36, cef wrote:
    >> A dlaczego nie może się rozpędzać wolniej?
    > Możesz to robić wolniej, ale  jak się da
    > mieć przyjemność z dostępnej dynamiki, to dlaczego nie korzystać?

    Bo kosztyuje to prąd i płuca "horych curek"?

    Z tych samych powodów dla których sikanie w tramwaju, mimo że można,
    jest ograniczone odgórnie?

    > Jedni się lubią toczyć a inni jeździć - statystycznie
    > elektryk zostawi więcej gumy.

    A ten ze spalinowym, co też sięm lubią toczyć, nie zostawi?

    >> Przycinasz przyśpieszenie i nagle opony ścierająsię tak samo, a pyłu z
    >> klocków mniej. Win-win.
    > Trzeba by jeszcze uwzględnić, że elektryk wozi większą masę,
    > \więc opony mu się zużywają bardziej.
    > Ale nie podejmuję się wyliczyć o ile.

    Czy to trudno policzyć? Samochody o wiekszej masie są na drogach. To
    chyba w zasięgu ręki przeciętnego ziutka od zmiany opon.

    >> Jak kilku Sebixów wyrywa blachary, to nie wystepuje zbliżone zjawisko
    >> w ich bolidach? I jak z tym wlaczymy becnie?
    > Nie wiem o co chodzi. Czy o zużycie innej gumy?

    Ta druga się nie zua prawie nigdy. Mówimy o tej pierwszej. Samochód o
    większej masie, wypełniony Sebixami, jakies zespawane w garażu BMW z
    Audi, z 800Km na czipie.

    I co z tym, ekologicznie myśląc, robiny na chwilę obecą? A jesli nic, to
    dlaczego mamy coś robić z elektrykami?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: