-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.POS
TED!not-for-mail
From: heby <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ziew...
Date: Sat, 4 Sep 2021 14:47:31 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 34
Message-ID: <sgvpt8$sfo$1@dont-email.me>
References: <sgto7t$b7p$1@news.icm.edu.pl>
<613275c0$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sgva7m$rff$1@dont-email.me>
<613349a8$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <sgvk4r$mvn$1@dont-email.me>
<613364a8$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<sgvoj3$kef$1@dont-email.me> <61336846$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 4 Sep 2021 12:47:36 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="2a65c2e9ff7e2dbfcaaab58c477be49e";
logging-data="29176";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+pMDXCK1XbziwjifWt1SR4"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
Cancel-Lock: sha1:jklDXqj97YrYDoTo0UlRzdwxYUo=
In-Reply-To: <61336846$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696815
[ ukryj nagłówki ]On 04/09/2021 14:36, cef wrote:
>> A dlaczego nie może się rozpędzać wolniej?
> Możesz to robić wolniej, ale jak się da
> mieć przyjemność z dostępnej dynamiki, to dlaczego nie korzystać?
Bo kosztyuje to prąd i płuca "horych curek"?
Z tych samych powodów dla których sikanie w tramwaju, mimo że można,
jest ograniczone odgórnie?
> Jedni się lubią toczyć a inni jeździć - statystycznie
> elektryk zostawi więcej gumy.
A ten ze spalinowym, co też sięm lubią toczyć, nie zostawi?
>> Przycinasz przyśpieszenie i nagle opony ścierająsię tak samo, a pyłu z
>> klocków mniej. Win-win.
> Trzeba by jeszcze uwzględnić, że elektryk wozi większą masę,
> \więc opony mu się zużywają bardziej.
> Ale nie podejmuję się wyliczyć o ile.
Czy to trudno policzyć? Samochody o wiekszej masie są na drogach. To
chyba w zasięgu ręki przeciętnego ziutka od zmiany opon.
>> Jak kilku Sebixów wyrywa blachary, to nie wystepuje zbliżone zjawisko
>> w ich bolidach? I jak z tym wlaczymy becnie?
> Nie wiem o co chodzi. Czy o zużycie innej gumy?
Ta druga się nie zua prawie nigdy. Mówimy o tej pierwszej. Samochód o
większej masie, wypełniony Sebixami, jakies zespawane w garażu BMW z
Audi, z 800Km na czipie.
I co z tym, ekologicznie myśląc, robiny na chwilę obecą? A jesli nic, to
dlaczego mamy coś robić z elektrykami?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.21 14:51 heby
- 04.09.21 15:16 cef
- 04.09.21 16:52 nadir
- 04.09.21 16:55 heby
- 04.09.21 17:01 heby
- 04.09.21 17:24 nadir
- 04.09.21 17:29 m4rkiz
- 04.09.21 17:36 heby
- 04.09.21 17:40 heby
- 04.09.21 17:50 ii
- 04.09.21 20:22 _Master_
- 04.09.21 20:23 _Master_
- 04.09.21 20:28 _Master_
- 04.09.21 20:29 _Master_
- 04.09.21 20:35 _Master_
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=