    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zielone światło. Ponownie.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <p7u9p1$4b5$1@node2.news.atman.pl> <p7vsm6$aak$1@news.mixmin.net>
    <p830u0$2vs$1@node1.news.atman.pl>
    <n...@i...dyndns.org.invalid>
    <p83j5g$kuc$1@node1.news.atman.pl> <p83ui0$8u8$3@node2.news.atman.pl>
    <p86lhg$lq9$1@node1.news.atman.pl> <p86ojf$vtf$6@node1.news.atman.pl>
    <p86qla$qma$2@node1.news.atman.pl>
    <5aa7042e$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    <p89ae4$9pp$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa867b8$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8br06$lbi$2@node1.news.atman.pl>
    <5aa981b1$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8bvl7$p5f$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 14 Mar 2018 21:58:24 +0100

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 21:11:20 +0100, Shrek napisał(a):

    > Rozporządzenie od długiej nazwie o sygnałach,

    A nawet dwa - jedno jest dla kierowcow, drugie dla drogowcow - jak te
    znaki ustawiac.'

    >konwencja wiedeńska. To tak na szybko.

    a teraz jeszcze ustawa o kierujacych pojazdami, i moze nie zasady
    ruchu, ale o ubezpieczeniach obowiazkowych, o drogach publicznych,
    taryfikator mandatow, przepisy/umowy ONZ n/t homologacji pojazdow, i
    chyba EU, dziesiatki rozporzadzen - np o badaniach lekarskich
    kierowcow, czy kontroli policji.

    Kiedys widzialem - jest przepis zabraniajacy parkowania tylem do
    budynku ... ale gdzie jest ? A moze byl ?

    I moja aktualna zagadka - uliczka po prawej jest oznakowana tablica
    "droga pod zarzadem spoldzielni mieszkaniowej X".
    Pojazdy z niej wyjezdzajadace maja pierwszenstwo ?

    J.