  • Data: 2009-07-19 16:29:07
    Temat: Re: Zgrywanie/archiwizacja fotek
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h3v6f7$8el$1@achot.icm.edu.pl...
    > Czym pomagacie sobie zgrywając na DVD duże zbiory zdjęć??
    >
    > Np. mam foder(y) z jednej imprezy o objętości ponad 4,5G, i chce je w
    > prosty sposób zgrać na DVD.
    > Chciałbym, aby do plików po wypaleniu był dostęp "bezpośredni" (żaden
    > egzotyczny, zapakowany format), i aby nie była tworzona cała ścieżka (tak
    > jak to robi Nero Backup)
    > Jakim oprogramowaniem można to zrobić w prosty i szybki i przede wszystkim
    > pewny sposób?
    > Lub chociaż jakim softem można podzielić foldery na takie, które mieszczą
    > się na płytach?

> [...]

    Chlopie, nero b. rom, o ile nie chcesz uzywac jakiegos softu
    "specjalnie_do_backupu",
    O ile przy zrzucaniu fotek do kompa zaden soft nie uklada Ci od razu do
    folderow z datą, to sam podziel to na kilka folderow- np. po 4GB lub 8GB,
    wypal to na dobrych DVD- np. DVD-R Archival Grade, lub skorzystaj z tego:

    http://www.verbatim.net.pl/pl_16/product_photosave-d
    vd---single-video-box_14833.html

    pzdr
    elm