  • 71. Data: 2011-10-04 13:47:36
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:j6enq4$1nb$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie wiem przez ile nie widział koguta. Twierdzi że chwilę wcześniej
    > odkręcił to lusterko.

    Przekręcił? To czym on jeździ, że lusterko nie ma "prztyczka" do zmiany kąta
    nachylenia? Nie używa lusterek bocznych?
    Rozumiem, że to był zmrok (w dzień raczej nie przeszkadzałyby mu światła z
    tyłu). W zmroku nie zauważył łuny kogutów?

    > No, to prawda, to jest taki dość niefrasobliwy gość (typ "artysty"). Ale
    > zero agresji,
    > i mimo to, o ile wiem, nie miewa raczej wypadków.

    Najwidoczniej "przeciwnicy" na drodze do tej pory uważali za niego.
    Z Twojego opisu wynika, że kolegę mało interesuje jego otoczenie na
    drodze...

    W sumie to dobra nauczka. Podejrzewam, że od tego zdarzenia będzie uważnie
    rozglądał wokół samochodu ;-)

  • 72. Data: 2011-10-04 13:58:57
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Ghosthunter" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    >W telegraficznym skrócie:
    > Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    > zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na
    > miejscu.
    >
    > http://goo.gl/9xoZ3

    Coś megrims ostatnio nie pisze...

    --
    Picasso

  • 73. Data: 2011-10-04 14:06:48
    Temat: Re: Zgin?? podczas policyjnego po?cigu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 13:58, Pabl_o pisze:

    > Co? megrims ostatnio nie pisze...

    On skończył 43 lata :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 74. Data: 2011-10-04 14:20:39
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > No ba. Bo w filmach sensacyjnych uciekinier podbiera inny samochód, którym
    > spokojnie i bezstresowo odjeżdża pokazując środkowy palec policji -
    > prawda?:)

    A w polskiej rzeczywistosci scigajacy szesnastolatka bez PJ policjanci nie
    wyrabiaja sie na zakrecie i funduja sobie lot z wiaduktu kolo GUSu na TL, co
    dla jednego z nich konczy sie wozkiem inwalidzkim (oczywiscie nie mial
    zapietego pasa), albo zabijaja jadaca prawidlowo kobiete, bo nie ustapila im
    pierwszenstwa przejazdu (przyklady z Wwy).

    --
    Axel

  • 75. Data: 2011-10-04 14:23:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 14:20, Axel pisze:

> [...]
    > zapietego pasa), albo zabijaja jadaca prawidlowo kobiete, bo nie ustapila im
    > pierwszenstwa przejazdu (przyklady z Wwy).

    Tia.. bo "zagramaniczni" policjanci to asy, co nigdy wypadku nie
    spowodowali.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 76. Data: 2011-10-04 14:28:01
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > E, teraz już wiem jak to będzie. Może być tak, że uciekający ma
    > przygotowany inny samochód, przesiada się i spokojnie odjeżdża
    > nierozpoznany nie powodując dalszego zagrożenia :)

    wystarczy że się zatrzyma za czas jakiś i pozostawi auto a samemu uda się do
    domu, czy gdziekolwiek indziej. byłem świadkiem takiej akcji pare lat temu.
    dosali polecenie odpuszczenia pościgu. wiedzieli kto, gdzie mieszka, itp.
    więc pojechali pod dom. gdy dotarli n a miejsce auto stało grzecznei
    zaparkowane,
    jak by nigdy nic a wlascici3ela w domu brak. rodzice,twierdzą, że niema go
    od paru godzin.
    myślicie że coś się stało? dalej? że ktoś mu udowodnił, że to on?
    ci co go ścigali, nie mieli jescze rejestratora;)

    a uciekał bo miał powody. nie byle jakie.
    zresztą kolejnym razem już tyle sczęścia niemiał.

    i jakie jest idealne rozwiązanie?:)
    w praktyce;) oczywiście... bo w teorii to...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 77. Data: 2011-10-04 14:28:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 14:20, Axel pisze:
> [...]
    > dla jednego z nich konczy sie wozkiem inwalidzkim (oczywiscie nie mial

    No i co - przestał uciekać?

    > albo zabijaja jadaca prawidlowo kobiete, bo nie ustapila im
    > pierwszenstwa przejazdu (przyklady z Wwy).

    Jaki kraj, tacy terroryści. Na "zachodzie" też się wypadki przy
    pościgach zdarzają.

  • 78. Data: 2011-10-04 14:29:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 12:22:32 PM, you wrote:

    > Nie wiem z czym się nie zgadasz. Wydaje Ci się, że uciekający przestanie
    > stwarzać zagrożenie?

    Będzie stwarzać mniejsze zagrożenie.

    > No może i mało widziałem. Ale chętnie posłucham ilu pościgom uciekłeś,
    > bądź ile pościgów odpuściło sobie pościg za Tobą:)

    Ja nie mam takich doświadczeń, natomiast chętnie poznam Twoje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 79. Data: 2011-10-04 14:34:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Tuesday, October 4, 2011, 12:27:18 PM, you wrote:

    > Do następnego razu.

    Ale tu nie chodzi o to, żeby go nie złapać, tylko o to, żeb y go
    złapać nie stwarzając zagrożenia dla innych. Czyli np. wyprowadzić go
    blokadami za miasto i tam zatrzymać. A nie kozaczyć po mieście
    160km/h.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 80. Data: 2011-10-04 14:37:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 12:36:15 PM, you wrote:

    > E, teraz już wiem jak to będzie. Może być tak, że uciekający ma
    > przygotowany inny samochód, przesiada się i spokojnie odjeżdża
    > nierozpoznany nie powodując dalszego zagrożenia :)

    Dlatego policja powinna mieć helikoptery - tak, jak to robią w GB. To
    helikopter naprowadza na uciekającego i uciekający choćby się zesrał
    turbinowo, to helikopterowi nie ucieknie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl