  • 31. Data: 2011-10-04 12:22:46
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 12:07:05 +0200, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl>
    wrote:

    > Jaka różnica pomiędzy bandytą a pijakiem ?

    Ok, byłem nieprecyzyjny: pijany za kółkiem == bandyta. I jeden i drugi
    _może_ zabić. Niekoniecznie przedtem to planując.

    RobertP.

  • 32. Data: 2011-10-04 12:23:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Kolega został niedawno zatrzymany mocno po kowbojsku, bo się wcześniej
    > nie zatrzymał.

    Aha kolega, aha po kowbojsku, aha się nie zatrzymał.

    > A nie zatrzymał się, bo jechał w słuchawkach (nie słyszał sygnału), a
    > lusterko miał akurat
    > podniesione bo chwilę wcześniej ktoś go oślepiał długimi, więc odkręcił
    > w bok i przez parę
    > minut nie widział z tyłu koguta.
    > Jechał owszem szybko dosyć (120/90),
    > ale równo i normalnie.

    Aha, jechał w słuchawkach (czego nie wolno), nie widział kogutów,
    jechał tylko 120 na 90 (normalnie) i oczywiście wszytko jest
    w porządku.

    > Ale oczywiście powinni, profilaktycznie - panzerfaustem

    No, najlepiej z jednej skrajności w drugą.

  • 33. Data: 2011-10-04 12:23:51
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale o czym Ty tu? Mowa o pościgu vs. blokadzie. O zabawach w szeryfów
    > vs. nowoczesnym metodom.

    O tym, ze u nas jesli nie zlapiesz nikogo za reke to pozniej mozesz sobie
    udowadniac dowolne scenariusze.
    Przyklad mam w swoim otoczeniu, gdzie poszkodowany w wypadku ma spory
    problem z ustaleniem kto (personalnie) wypadek spowodowal.
    Jest samochod, jest wlasciciel, nie ma kierowcy. Tzn. kierowca jest ale bez
    watpienia nie jest to osoba, ktora faktycznie kierowala samochodem w
    momencie zaistnienia "zdarzenia drogowego". Czyli na sztuke wszystko sie
    zgadza, jesli chodzi o elementarne poczucie sprawiedliwosci - nic sie nie
    zgadza.

  • 34. Data: 2011-10-04 12:24:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 11:46, DoQ pisze:

    > Tj. w momencie kiedy zniknie w lusterku policja, ścigany nagle zwalnia i dalej już
    jedzie 50tką?

    Dalej, to stara się na ogół maksymalnie zmylić kierunek pościgu i jechać tak
    aby nie zwracać na siebie nadmiernej uwagi. Nie wiedziałeś?

  • 35. Data: 2011-10-04 12:24:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 12:15, Artur Maśląg pisze:

    > No a jak - nie wiedziałeś?

    No teraz już wiem :)

    > Może amerykańska nie jest najlepszym przykładem, ale europejskie jak
    > najbardziej ścigają, tylko w Polsce wzbudza to takie emocje, bo
    > przecież ta zła policja gania dobrych obywateli, którzy pewnie
    > niewiele złego zrobili, nic złego zrobić już nie mogą, a ta zła
    > policja zabije, skopie i przyniesie ujmę na honorze do 3 pokolenia
    > wstecz.

    Ale jak już coś się wydarzy to jęczą "gdzie była policja??" :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-10-04 12:25:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 04 Oct 2011 12:18:56 +0200, Jakub Witkowski

    > Kolega został niedawno zatrzymany mocno po kowbojsku,
    > bo się wcześniej nie zatrzymał.

    No i prawidłowo -- jak czytam wyjaśnienie.

    > A nie zatrzymał się, bo jechał w słuchawkach

    Ekstra. Przy okazji gleby powinni mu zabrać i "podrzeć" PJ.

    > a lusterko miał akurat podniesione bo
    > chwilę wcześniej ktoś go oślepiał długimi,
    > więc odkręcił w bok

    Biedaczysko.

    > i przez parę minut nie widział z tyłu koguta.

    Oj, bo padnę.

    > Jechał owszem szybko dosyć (120/90), ale równo i normalnie.
    > Ale oczywiście powinni, profilaktycznie - panzerfaustem

    Nazwałbym rzeczy po imieniu, ale nie wypada.
    W sumie debilizm jest chorobą...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 37. Data: 2011-10-04 12:25:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dalej, to stara się na ogół maksymalnie zmylić kierunek pościgu i jechać
    > tak
    > aby nie zwracać na siebie nadmiernej uwagi. Nie wiedziałeś?

    Serio?? A może jednak za dużo filmów szpiegowskich oglądałeś?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2011-10-04 12:25:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-04 12:22, RobertP. pisze:

    > Ok, byłem nieprecyzyjny: pijany za kółkiem == bandyta. I jeden i
    > drugi _może_ zabić. Niekoniecznie przedtem to planując.

    Jeden bandyta za kierownicą ucieka przed innym bandytą za
    kierownicą. Czujesz ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 39. Data: 2011-10-04 12:26:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:22, DoQ pisze:

    > Nie wiem z czym się nie zgadasz. Wydaje Ci się, że uciekający przestanie stwarzać
    zagrożenie?

    Ale mówimy o niebezpieczeństwie na drodze? Tak. Na ogół.

  • 40. Data: 2011-10-04 12:27:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 04 Oct 2011 12:26:14 +0200, Jakub Witkowski

    > Ale mówimy o niebezpieczeństwie na drodze? Tak. Na ogół.

    Do następnego razu.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player