  • 131. Data: 2011-10-04 22:09:51
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 21:40:48 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > I nie mów mi, że mamy specjalistów w kwestii 1 czy 2, bo
    > zgaszę cię prostym tekstem: MAGDALENKA.

    Która miała miejsce lat temu 8, a od tego czasu dużo wódy wypiłeś,
    i nic za bardzo się u Ciebie mentalnie nie zmieniło, a inni poszli
    do przodu, wyciągnęli wnioski, zmienili sposób działania.

    *plonk*

    "Science fiction istniała zawsze: mam na myśli prognozę pogody. Peter
    Ustinov."

  • 132. Data: 2011-10-04 23:52:19
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-04 12:44, Karolek pisze:

    > To jakie sa teraz jedynie sluszne samochody na pms? :>

    OFC! Zima idzie, tylnionapęd rządzi, zaraz będą wątki "które kruszywo w
    worku w bagażniku ma największa gęstość nasypową na sucho?"

    A w temacie: jakby nie miał nic do stracenia/zyskania, toby nie
    spierdalał. Spierdalał - zginął. Trudno, o jeden pojazd luźniej i
    jednego ... mniej.

  • 133. Data: 2011-10-05 09:10:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 17:06, DoQ pisze:

    > Ale strasznie ambicjonalnie podchodzisz do posiadanego samochodu. Nie
    > każdy musi lubić tę markę, czy oddawać jej hołd. Nie bardzo wiem o co w
    > tym chodzi, jakąś misję masz?

    Nie lubic, a uprawiac jakas durna propagande na grupie to dwie rozne sprawy.

    --
    Karolek

  • 134. Data: 2011-10-05 09:10:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 19:24, jerzu pisze:

    > Kia Cee`d

    No tak, zapomnialem :>

    --
    Karolek

  • 135. Data: 2011-10-05 09:12:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 23:52, scobowski pisze:

    > OFC! Zima idzie, tylnionapęd rządzi, zaraz będą wątki "które kruszywo w
    > worku w bagażniku ma największa gęstość nasypową na sucho?"

    To tylko w tych kiepsko wywazonych mercedesach ;>

    > A w temacie: jakby nie miał nic do stracenia/zyskania, toby nie
    > spierdalał. Spierdalał - zginął. Trudno, o jeden pojazd luźniej i
    > jednego ... mniej.

    No ja tak ogolnie to nie w temacie pisalem... a w temacie, to gosc
    dostal to na co zasluzyl.

    --
    Karolek

  • 136. Data: 2011-10-05 11:04:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-10-2011 09:10, Karolek pisze:

    > Nie lubic, a uprawiac jakas durna propagande na grupie to dwie rozne
    > sprawy.

    No i? Co zmieni to, że się zapienisz po raz enty??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 137. Data: 2011-10-05 11:53:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 11:04, DoQ pisze:

    > No i? Co zmieni to, że się zapienisz po raz enty??

    Moze to, ze nie bedzie slychac tylko glosow populistow i przyglupow,
    poklepujacych sie po plecach.

    --
    Karolek

  • 138. Data: 2011-10-05 12:03:38
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Najwyższy czas to zacząć zmieniać - nie uważasz? Do prowadzenia
    > obserwacji na drogach nie potrzeba super-wypasionego sprzętu - takie
    > Robinsony R-44, jakiego używa TVN w zupełności by wystarczyły.

    To co ja uważam a co jest w _rzeczywistosci_ to dwie różne sprawy.
    Mercedes z glownego watku to temat na dzis. A dzis helikoptera nie ma.

  • 139. Data: 2011-10-05 13:56:45
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > To jak bardzo chcesz to porównywać do "lepszego zachodu" to może jednak
    > zainteresuj się rzeczywistością,

    No tak wlasnie wyglada rzeczywistosc. U nas, czyli w Polsce. Znajdz moj
    tekst, gdzie porownywalem do "lepszego zachodu"...

    --
    Axel

  • 140. Data: 2011-10-05 13:59:17
    Temat: Re: Zgin podczas policyjnego po cigu
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:j6fob0$v9b$2@mx1.internetia.pl... W dniu 04-10-2011 19:58, Axel pisze:
    >>> Tia.. bo "zagramaniczni" policjanci to asy, co nigdy wypadku nie
    > Skoro mało Cię interesuje, to możesz sobie darować "polską rzeczywistość"
    > bo taka rzeczywistość obowiązuje w całej Europie
    > zachodniej.

    Nie moge sobie darowac, bo zyje i jezdze w polskiej rzeczywistosci.
    A to, ze niby w calej Europie jest rownie zle, zupelnie mnie nie rusza.

    --
    Axel