  • 101. Data: 2011-10-04 16:02:25
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Czy ktoś poza Tobą pisał o 50?

    Okazuje się, że wcale tak bezpiecznie nie uciekają za granicą to trzeba
    uczepić się 50tki ;) Potraktuj tę "50tkę" jako definicje ogólnego,
    bezpiecznego zachowania na drodze.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 102. Data: 2011-10-04 16:13:49
    Temat: Re: Zgin?? podczas policyjnego po?cigu
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > On skończył 43 lata :)

    Glowe bym dal, ze z 17...

    --
    Picasso

  • 103. Data: 2011-10-04 16:25:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:52, DoQ pisze:

    > Ja? Przecież ja nie piszę, że uciekający to twardziel, który potrafi zachować
    spokój i racjonalne myślenie w krytycznej sytuacji.

    Choćby nie wiem jakim idiotą był uciekający, to właśnie brak widoku pościgu w
    lusterku
    powoduje, że poziom stresu i adrenaliny opada, odruch ucieczki się wyłącza, a
    zwiększa
    szansa na racjonalne myślenie. Na to nie poradzisz - tak wyewoluowalismy.

  • 104. Data: 2011-10-04 16:28:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > wyłącza, a zwiększa
    > szansa na racjonalne myślenie. Na to nie poradzisz - tak wyewoluowalismy.

    A helikopter widać w lusterkach?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 105. Data: 2011-10-04 16:37:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 4:02:25 PM, you wrote:

    > Okazuje się, że wcale tak bezpiecznie nie uciekają za granicą to trzeba
    > uczepić się 50tki ;) Potraktuj tę "50tkę" jako definicje ogólnego,
    > bezpiecznego zachowania na drodze.

    Nikt poza Tobą nie twierdzi, że brak pościgu oznacza bezpieczną jazdę.
    Cały czas piszę, że pościg oznacza eskalację niebezpiecznych zachowań.
    Szczególnie bezpośredni pościg w amerykańskim stylu w ciężkim ruchu
    albo w mieście.

    Brak bezpośredniego pościgu oznacza brak eskalacji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2011-10-04 16:39:30
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > wyłącza, a zwiększa
    > szansa na racjonalne myślenie. Na to nie poradzisz - tak wyewoluowalismy.

    Pewnie tak jest.
    Ale: helikoptera nie ma. Fizycznie. Nie ma i już.
    I co teraz? Nie gonić? Bo to wyzwala adrenaline? Przez radio organizowac
    blokade? Jak to sobie wyobrazasz?
    W naszych _realiach_. Nie w wydumanej sytuacji, ze helikopter(y) powinien
    byc, zatankowany, najlepiej caly czas w powietrzu i w stalej lacznosci z
    radiowozami na ziemi. Jestem ciekaw, ilu policjantow tak naprawde potrafi
    zorganizowac blokade w odpowiednim miejscu, ile maja kolczatek albo czy
    znaja topologie miasta/okolicy tak, zeby klienta przyblokowac. I jak goscia
    do takiej blokady doprowadzic? Poprosic go? Tylko jak, skoro zagonic nie
    mozna?

  • 107. Data: 2011-10-04 16:41:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nikt poza Tobą nie twierdzi, że brak pościgu oznacza bezpieczną jazdę.
    > Cały czas piszę, że pościg oznacza eskalację niebezpiecznych zachowań.

    Uhm, a czym na dłuższą metę zakończy się zaniechanie pościgów?

    > Szczególnie bezpośredni pościg w amerykańskim stylu w ciężkim ruchu
    > albo w mieście.
    > Brak bezpośredniego pościgu oznacza brak eskalacji.

    Czyli wychodzi na to, że nie należy ścigać bandytów.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 108. Data: 2011-10-04 16:43:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 16:39, CeSaR pisze:

    > znaja topologie miasta/okolicy tak, zeby klienta przyblokowac. I jak goscia
    > do takiej blokady doprowadzic? Poprosic go? Tylko jak, skoro zagonic nie
    > mozna?

    Ale jak fajnie będzie unikać mandatu. Policja kogut, a Ty w gaz w
    podłogę - mogą przecież naskoczyć :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 109. Data: 2011-10-04 16:49:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 13:22, DoQ pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś ;)

    Zrozumialem, ale twoje podejscie niczego mi nie ulatwia w zyciu, bo
    wyobraz sobie, ze na codzien nikt nie ma problemu z tym, ze jezdze BMW,
    a co za tym idzie ja rowniez nie mam problemow z tym zwiazanych.
    Problem grupy pms moze jedynie rozwiazac, unicestwienie marki BMW i
    zakup jednego z jedynie slusznych samochodow na pms.

    --
    Karolek

  • 110. Data: 2011-10-04 16:50:11
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czyli wychodzi na to, że nie należy ścigać bandytów.

    Ja uwazam ze trzeba byc ZAWSZE O KROK DO PRZODU i proponuje radiowoz z
    wlaczonym kogutem PRZED samochodem ktory przestepstwo popelnil.