    From: "B.G" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zewnętrzna karta dźwiękowa
    Date: Sat, 5 Dec 2009 21:08:15 +0100

    Użytkownik "Rafał" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4B1AAB23.BDC47CC1@gazeta.pl...
    > Mam płytę Asus P5Q SE PLUS i dźwięk na tej płycie
    > mnie nie zadawala.

    Dźwięk w mojej Asus P5K - z wbudowanego układu też mi nie odpowiada
    (właściwie, nie odpowiadał, bo już go nie słucham). Wg mnie jest jakiś
    "przymulony" i dodatkowo wyraźnie zakłócany pracą reszty maszyny.

    > Czy mają jakieś wady w porównaniu do tych na slotach PCI?

    Nie stwierdziłem.
    Kupiłem sobie niedawno niedrogie pudełko
    http://www.sweex.com/en/assortiment/sound-vision/sou
    nd-cards/SC016
    W porównaniu z integrą płyty, gra wiele czyściej - nie ma żadnych zakłóceń
    od tego co się aktualnie dzieje w budzie peceta. Sam dźwięk - nie jestem
    super audiofilem - ale jest wg mnie bardzo dobry. Wyraźnie lepszy od integry
    tej płyty.
    Na tym pudełku już z przyjemnością słucham muzyki, głównie na (całkiem
    przyzwoitych) słuchawkach AKG K-44.
    Dźwięk z integry był nie do zniesienia w wielu nagraniach, głównie z uwagi
    na zakłócenia oraz jakąś "wymiętą" górę pasma.

    Różnie mówią http://tiny.pl/hx41p

    --
    B.G