  • Data: 2012-04-04 12:53:43
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-04 12:29, Skrypëk pisze:

    > Ach, sierotka ewunia nie zauważyła takiej ikonki z lupką. Tam jak
    > klikniesz to możesz ten swój RealCalc znleźć i pod R i pod C.

    a dlaczego nie pod K jak kalkulator ?

    > No faktycznie, niesłychane :) "- Marysiu, jak się nazywał ten program,
    > co ja w nim miałam tę tabelkię dla szefa zrobić? - Ekscel, Ewuniu. -
    > Aha, no faktycznie.."

    no czyli potwierdza to marketingowy zakaz/wstet M$ by uzytkownicy
    instalowali cos wiecej niz to co dal producent.
    Kafle rzadza :)

    > Prawda? Jaką trza być głupią cipą, żeby grupować programy w foldery z
    > kolorowymi obrazkami, bo nazw nie pamięta i go przerosło.. Bosz... I ty
    > jeszcze będziesz mi próbował wciskać ciemnotę, że ty jakiekolwiek
    > zaawansowane rozwiązania "ogarniasz"? Jak ciebie znalezienie
    > własnoręcznie zainstalowanej aplikacji we własnym telefonie przerasta?

    na komputerze tez nie uzywasz zadnych folderow tylko wszystko trzymasz w
    jednym worze - katalog C:/ ?
    No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz ze
    swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac - wowczas Windows chodzi
    plynnie i sie nie wiesza ;)
    Jaka trzeba byc 'glupia cipa' by na to nie wpasc ;)

    > Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

    wyprano ci mozg na jakims meetingu M$ - moze byc?

    --
    pozdr
    Adam (AL)