    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Wed, 04 Apr 2012 12:53:43 +0200
    <4f7a2366$0$35325$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jldb40$ph6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7a36a6$0$35201$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jlddm7$gv5$1@inews.gazeta.pl> <jlg1s6$hmh$2@node2.news.atman.pl>
    <4f7b9bcf$0$7122$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <4f7c0297$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f7c075d$0$1784$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <jlh29b$bie$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c12ee$0$21997$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <jlh4sh$s4e$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c22ba$0$16025$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-04-04 12:29, Skrypëk pisze:

    > Ach, sierotka ewunia nie zauważyła takiej ikonki z lupką. Tam jak
    > klikniesz to możesz ten swój RealCalc znleźć i pod R i pod C.

    a dlaczego nie pod K jak kalkulator ?

    > No faktycznie, niesłychane :) "- Marysiu, jak się nazywał ten program,
    > co ja w nim miałam tę tabelkię dla szefa zrobić? - Ekscel, Ewuniu. -
    > Aha, no faktycznie.."

    no czyli potwierdza to marketingowy zakaz/wstet M$ by uzytkownicy
    instalowali cos wiecej niz to co dal producent.
    Kafle rzadza :)

    > Prawda? Jaką trza być głupią cipą, żeby grupować programy w foldery z
    > kolorowymi obrazkami, bo nazw nie pamięta i go przerosło.. Bosz... I ty
    > jeszcze będziesz mi próbował wciskać ciemnotę, że ty jakiekolwiek
    > zaawansowane rozwiązania "ogarniasz"? Jak ciebie znalezienie
    > własnoręcznie zainstalowanej aplikacji we własnym telefonie przerasta?

    na komputerze tez nie uzywasz zadnych folderow tylko wszystko trzymasz w
    jednym worze - katalog C:/ ?
    No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz ze
    swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac - wowczas Windows chodzi
    plynnie i sie nie wiesza ;)
    Jaka trzeba byc 'glupia cipa' by na to nie wpasc ;)

    > Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

    wyprano ci mozg na jakims meetingu M$ - moze byc?

    --
    pozdr
    Adam (AL)