  • Data: 2012-04-04 12:29:24
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Jak M$ w koncu wprowadzi prawdziwe grupy lub katalogi to bedziesz to
    > nazywal 'amazing' ?

    Nie. Nadal będę miał to w dupie. Bo nadal nie będę czuł potrzeby zaśmiecania
    telefonu dziesiątkami aplikacji robiących to samo.

    > A czy w WP7 kazda aplikacja nazywa sie od jej przeznaczenia?

    Nie, od imienia psa teściowej autora.

    > Przyklad z brzegu: kalkulator ma nazwe RealCalc - to bedzie on pod
    > literka 'K' czy 'R'? Jesli 'R' to oznaczałoby,

    Ach, sierotka ewunia nie zauważyła takiej ikonki z lupką. Tam jak klikniesz
    to możesz ten swój RealCalc znleźć i pod R i pod C.

    > uzytkownik musi pamiętać nazwy wszystkich
    > swych aplikacji by szybko na nią trafić

    No faktycznie, niesłychane :) "- Marysiu, jak się nazywał ten program, co ja
    w nim miałam tę tabelkię dla szefa zrobić? - Ekscel, Ewuniu. - Aha, no
    faktycznie.."

    > - no zdumiewające i jakie to proste

    Prawda? Jaką trza być głupią cipą, żeby grupować programy w foldery z
    kolorowymi obrazkami, bo nazw nie pamięta i go przerosło.. Bosz... I ty
    jeszcze będziesz mi próbował wciskać ciemnotę, że ty jakiekolwiek
    zaawansowane rozwiązania "ogarniasz"? Jak ciebie znalezienie własnoręcznie
    zainstalowanej aplikacji we własnym telefonie przerasta?

    > to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

    Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?