  • Data: 2012-04-04 14:17:06
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie w kategorii Biuro jak mase innych aplikacji biurowych badz
    > pokrewnych
    > I znam tez pare innych arkuszy kalkulacyjnych niz tylko Excel.

    Je też znam. Ale wystarcz mi jeden najlepszy. Nie potrzebuję zaśmiecać
    żadego urządzeia dziesięcioma odmianami openoffice.

    > juz ci raz zwracalem uwage - ze slowo kretyn, gowniarz zarezerwuj
    > sobie do swoich rodzicieli, ze nie potrafili cie wychowac.

    Przestań się jak kretyn zachowywać, to przestaniesz być kretynem nazywany.

    > a jesli liczba 100 aplikacji wymuszalaby odemnie zapamietywanie
    > kazdej z ich nazw - to ja wole je miec pogrupowane w zaleznosci od
    > przeznaczenia.

    Czy aplikacje na twojego palma są naprawdę tak badziewne, że potrzeba mieć
    ich po dziesięć do każdego podobnego zastosowania? Jeden arkusz kalkulacyjny
    potrafi tylko dodawać, drugi tylko odejmować, trzeci tylko mnożyć...
    Nastepny folder: aplikacja obracająca zdjęcia w lewo, kolejna aplikacja
    obracajaca zdjęcia tylko w prawo, trzecia do kadrowania.... tak masz?
    To pewnie dlatego aplikacji na markecie jest 500tys. i każdy musi mieć w
    telefonie przynajmniej 100.

    > nic - ale potwierdziles wlasnie moja teze

    Jaką tezę, kłamco flustracyjny?

    > dlaczego uzywasz slow, ktorych nie rozumiesz,

    A którego słowa nie zrozumiałeś?

    > 'Ajfon' wygral marketingowo

    A potem również fukcjonalnie. W momencie jak dostał licencję na EAS. A twój
    Palm nadal nie potrafił.

    > Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego
    > 'bohaterem' jest 'switasny' WP7.

    No i?