  • Data: 2012-04-03 11:04:54
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Apr 2012 23:10:35 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Napisanie opery mini nie jest zadaniem producenta sprzętu ani producenta
    > systemu. To sprawa autorów Opery. Brak wersji tego niszowego programu na
    > dany telefon to nie wada telefonu tylko wada leniwych autorów programu.

    microsoft nie dopuszcza alternatywnych przeglądarek na tą platformę.
    Wszystko co istnieje jest tak naprawdę tylko nakładkami na IE.
    Aż dziw ze tego nie wiedziałeś :P

    > To może zmień operatora na takiego co oferuje 3G zamiast podcierać dupę
    > szkłem.
    > W pleju nawet badziewny android wyciąga 6,64/0,77 Mbps i nie trzeba SGS2
    > jeszcze bardziej szpecić jakąś Operą.

    to weź wyjedź z miasta. A wówczas pogadamy sobie o transferach, operatorach
    i podcieraniu dupy szkłem.
    Ale to typowe - o mobilności najwiecej do powiedzenia mają Ci co jej nie
    potrzebują, a korzystają z niej drodze ze szkoły/pracy do domu i na odwrót.