  • Data: 2012-04-03 11:43:10
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:04:54 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

    > microsoft nie dopuszcza alternatywnych przeglądarek na tą platformę.
    > Wszystko co istnieje jest tak naprawdę tylko nakładkami na IE.
    > Aż dziw ze tego nie wiedziałeś :P

    Nie było w materiałach szkoleniowych :) A raczej było w kategorii "tajne,
    spalić przed przeczytaniem" :)

    > to weź wyjedź z miasta. A wówczas pogadamy sobie o transferach, operatorach
    > i podcieraniu dupy szkłem.

    Jeszcze ciekawsze, że udało mu się w Play wyciągnąć takie transfery, skoro
    AFAIR Play zakłada na smartfonach limit prędkości pobierania 4Mbps

    > Ale to typowe - o mobilności najwiecej do powiedzenia mają Ci co jej nie
    > potrzebują, a korzystają z niej drodze ze szkoły/pracy do domu i na odwrót.

    Prawda.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.