    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <4f79936c$0$9048$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <4f799a78$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f79bee3$0$35175$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <4f79ccf1$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <jlcnm8$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f102$0$35279$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jlct2t$6m0$1@node2.news.atman.pl>
    <4f7a0a0d$0$35370$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jlda42$s0u$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 3 Apr 2012 01:03:00 +0200

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ja nie brnie - Aldroid tym bardziej ;)
    > Od lat 'uzywalismy' PalmOS'a i Symbiana - natomiast zastanawia 'nas'
    > jak mozna brnic WP7 - systemu beta dla 'estetow' sprawnych inaczej ;)

    Jak już nam się udało ustalić, telefony z WP7 są dla ludzi pełnosprawnych,
    którzy nie zatracili zdolności komunikacji i potrafią kupić żarcie w chinolu
    bez użycia słownika w telefonie.

    > to ma byc narzedzie a nie przedmiot do brandzlowania sie przed
    > ziomalami z podworka

    Tak. I dlatego służy do szybkiego korzystania z niego, a nie desperackiego
    tuningowania, modowania i wgrywania setek niepotrzebnych aplikacji dla lansu
    i przestawianich ich po podfolderach. Z których i tak potem nie korzystasz i
    piszesz "flustracja".

    > i strasznie ja palec bolal od ciaglego przewijania

    Kiepskiej baletnicy...
    Trzeba było umyć, to by się łatwiej przesuwał po ekranie.