    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 7 Feb 2012 21:14:05 +0100

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Za wszelka cene chcesz udowodnic, ze samochody osobowe to tylko
    > sedany. Bo przeciez jak sama nazwa wskazuje sluza do wozenia osob.
    > Producent przewidzial gdzie siedza ludzie, gdzie znajduje sie bagaz.
    > Kombi i hatchbacki to jakies nieporozumienie, wozenie wozka dla
    > dziecka, telewizora czy szafki to dla geekow.... Trzeba tam skladac
    > jakies siedzenia, wyjmowac plastikowa pokrywe bagaznika czy zwijac
    > rolete, nie no porazka jakas. Komu to jest potrzebne.

    Niektórm jest, niektórym nie jest. Sedany nie są gorsze od ciężarówek. Są
    wygodniejsze i ładniejsze.

    > Tak wyglada z mojego punktu widzenia Twoja argumentacja. Widze jednak,
    > ze nie ma sposobu, zeby Cie przekonac ze kazde urzadzenie ma swoje
    > wady i zalety i ze kazdy ma ich indywidualna liste, podobnie tez liste
    > priorytetow odnosnie funkcji. Jedna z cech "smartowosci" to
    > dostosowanie sie do uzytkownika a nie odwrotnie.
    > Coz, masz swoje zdanie - swietnie ze sie tego trzymasz.

    Ja to widzę zupełnie inaczej. Ty się upierasz przy bzdurnych tezach, że
    tylko ciężarówki lub minivany są "smart", sedany są głupie, nikt poważny by
    ich nie kupił, bo przecież brak paki towarowej dyskwalifikuje samochód.