  • Data: 2010-05-26 10:45:58
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " tom.krakus" <t...@N...gazeta.pl>
    > Zero wypadków w ciągu czterech lat - w mieście bez znaków i
    > sygnalizacji
    > świetlnej. Jak to możliwe?
    > Odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=39KhJgcZFgU

    Podaj co to za miasto, jakie duze i ile ma mieszkancow.
    No i co o tym pomysle sadza mieszkancy w tych samochodach.
    Bo ja bym nie chcial jechac 20km bedac narazonym na rowerzystow
    wyskakujacych na jezdnie zza drzewa.
    Ale moze kiedys zostane rentiererem, przeniose sie do malego
    miasteczka, nie bedzie mi sie nigdzie spieszylo, a samochod przez
    ten kilometr do granicy miasta to sie w sam raz rozgrzeje ..

    A wspoldzielenie przestrzeni wzorcowe to wyglada tak
    http://www.youtube.com/watch?v=1dqibvh96Og&feature=f
    vst

    4 minuty i zadnego wypadku :-)

    J.