-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
Date: Thu, 11 Aug 2011 07:44:59 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <j...@p...onet.pl>
References: <j...@p...onet.pl> <j1umjm$9qf$1@inews.gazeta.pl>
<j...@p...onet.pl>
<poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313066771 14299 99.135.95.10 (11 Aug 2011 12:46:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 12:46:11 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014667
[ ukryj nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 10 Aug 2011 17:00:23 -0500, Pszemol napisał(a):
>> Co do niewiary producenta w dłuższą trwałość produktu to
>> porównaj sobie gwarancję jaką dają np. Hyundai i Honda lub Toyota.
>> Sądzisz że krótsza gwarancja Toyoty i Hondy oznacza że produkują
>> one gorsze i bardziej psujące się samochody od Hondy i Toyoty?
>> Nie rób błędu oceniając produkt na podstawie gwarancji bo jedno
>> z drugim ma niewiele wspólnego.
>
> A wydawalo mi sie ze amerykanskie spoleczenstwo jest pragmatyczne, nie
> wierzy w marki palcem na wodzie pisane, tylko w dlugosc gwarancji.
> Ale widac sie mylilem :-)
Amerykańskie społeczeństwo jest pragmatyczne i dlatego wierzy
w marki z dobrą reputacją a nie kupuje dziadostwa co się psuje
co miesiąc tylko dlatego że za te przestoje w garażu w czasie naprawy
bubla serwisie producent chętnie zapłaci.
> IMO - jesli producent uwaza ze takie swietne wyroby robi, to niech to
> poprze gwarancja :-)
Gwarancja jest częścią jednej wielkiej i obfitującej w różne elementy
kampanii marketingowej. Firmy które "słyną" z awaryjności starają
się wygrać klienta ceną plus dłuższą gwarancją od konkurencji.
Amerykański klient nie jest jednak głupi i wie, że gwarancja na okres
roku czy 5 lat nie znaczy że produkt się w tym okresie nie ma prawa
zepsuć tylko oznacza jedynie że jak produkt się zepsuje to za naprawę
zapłaci producent. Nic więcej. A amerykański klient kupuje auto nie
po to aby się cieszyć że za kolejną naprawę i przestój w garażu
zapłacił producent, "a dobrze mu tak!" - amerykański klient chce
jeździć autem które kupił i cieszyć się jego niezawodnością...
Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.11 12:47 Pszemol
- 11.08.11 13:59 J.F.
- 11.08.11 14:31 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:27 Pszemol
- 11.08.11 14:32 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:43 z
- 11.08.11 15:50 J.F.
- 11.08.11 17:47 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 19:30 osiek
- 11.08.11 22:11 Rabbit McCroolick
- 11.08.11 23:05 Krystek
- 12.08.11 10:11 Aleksander
- 11.08.11 22:19 Pszemol
- 11.08.11 22:18 Pszemol
- 11.08.11 22:13 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=