-
Data: 2011-08-11 14:27:14
Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 11 Aug 2011 07:44:59 -0500, Pszemol napisał(a):
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>> Sądzisz że krótsza gwarancja Toyoty i Hondy oznacza że produkują
>>>> one gorsze i bardziej psujące się samochody od Hondy i Toyoty?
>
>>> A wydawalo mi sie ze amerykanskie spoleczenstwo jest pragmatyczne, nie
>>> wierzy w marki palcem na wodzie pisane, tylko w dlugosc gwarancji.
>>> Ale widac sie mylilem :-)
>>
>> Amerykańskie społeczeństwo jest pragmatyczne i dlatego wierzy
>> w marki z dobrą reputacją a nie kupuje dziadostwa co się psuje
>> co miesiąc tylko dlatego że za te przestoje w garażu w czasie naprawy
>> bubla serwisie producent chętnie zapłaci.
>
> Taki producent szybko zbankrutuje, naprawy sa kosztowne.
Nie tak szybko - ile żył Daewoo ? Ile żył FSO Polonez ? Dziesięcolecia
całe...
Ja byłem ze swoim polonezem na gwarancji średnio raz na miesiąc-dwa.
>>> IMO - jesli producent uwaza ze takie swietne wyroby robi, to niech to
>>> poprze gwarancja :-)
>> Gwarancja jest częścią jednej wielkiej i obfitującej w różne elementy
>> kampanii marketingowej. Firmy które "słyną" z awaryjności starają
>> się wygrać klienta ceną plus dłuższą gwarancją od konkurencji.
>
> Trzeba jakos przekonac klienta ze sie juz dobre produkty robi :-)
Problem w tym, że mimo długiej gwarancji raporty awaryjności są
wciąż takie same złe jak przed wprowadzeniem gwarancji...
Sugeruje to jedynie to, że wprowadzono gwarancję a nic w procesie
czy projekcie nie zmieniono aby poprawić niezawodność...
>> A amerykański klient kupuje auto nie
>> po to aby się cieszyć że za kolejną naprawę i przestój w garażu
>> zapłacił producent, "a dobrze mu tak!" - amerykański klient chce
>> jeździć autem które kupił i cieszyć się jego niezawodnością...
>
> A myslisz ze czesto bedzie stalo ? Raz na rok ?
Nie wiem jak często statystycznie stoi Hyundai - nigdy nie miałem
takiej marki...
> A z drugiej strony - kupujesz taka swietna toyote, pech cie spotka, jak
> uslyszysz cene naprawy ... to kupisz nastepna ?
> Czy tego ryzyka nie powinien brac producent na siebie ?
> Dobrze ze sa szroty :-)
W USA cena naprawy Toyoty w nieautoryzowanym warsztacie jest
taka sama (mniej więcej) jak każdego innego importowanego auta.
Niższa cena naprawy forda czy cheviego kompensowana jest niestety
większą częstotliwością tych tańszych napraw i wychodzi i tak więcej
jeśli chodzi o koszty utrzymania auta.
>> Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
>> Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
>> że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
>> przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
>> bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
>> wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.
>
> Nieslusznie. Hyundai nie jest na litere F :-)
:-) Sorry...
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.11 14:32 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:43 z
- 11.08.11 15:50 J.F.
- 11.08.11 17:47 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 19:30 osiek
- 11.08.11 22:11 Rabbit McCroolick
- 11.08.11 23:05 Krystek
- 12.08.11 10:11 Aleksander
- 11.08.11 22:19 Pszemol
- 11.08.11 22:18 Pszemol
- 11.08.11 22:13 Pszemol
- 11.08.11 22:12 Pszemol
- 12.08.11 12:34 Pszemol
- 12.08.11 12:32 Pszemol
- 12.08.11 13:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.