eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Data: 2011-08-11 22:11:24
    Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-94CC8A.16311511082011@newsfeed.o
    net.pl...

    > A ja wlasnie dzis odebralem kurtke m-ki Barbour (www.barbour.co.uk). Tez
    > ma rok gwarancji, a Krolowa i Karol padli ofiara marketingu. Idioci i
    > sekciarze.

    Coś jakby różniło kurtkę od telefonu - ile wydasz za naprawienie szwu? Jak
    się uprzesz sam naprawisz i będzie lepiej niż w oryginale. Ile kosztuje
    wymiana Retiny? Sam nie naprawisz. Kurtkę używasz w dość ekstremalnych
    warunkach (no wiesz, wiatr, woda, ciągłe zginanie, narażenie na mechaniczne
    uszkodzenia) więc nie dziwię się, że producent woli nie ryzykować z dłuższą
    niż rok gwarancją. A telefon? iPhone to nie Solid czy Sonim - generalnie o
    niego dbasz, by nie wystawiać go na wodę, czy ekstremalne temperatury, więc
    dla mnie roczna gwarancja to kolejny marketingowy chwyt - przecież co roku
    wypuszczana jest nowa generacja. Dla wielu użytkowników to wystarczający
    powód, by swojego iPho bez gwarancji pchnąć na eBayu...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: