-
Data: 2011-08-11 13:59:49
Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 11 Aug 2011 07:44:59 -0500, Pszemol napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>> Sądzisz że krótsza gwarancja Toyoty i Hondy oznacza że produkują
>>> one gorsze i bardziej psujące się samochody od Hondy i Toyoty?
>> A wydawalo mi sie ze amerykanskie spoleczenstwo jest pragmatyczne, nie
>> wierzy w marki palcem na wodzie pisane, tylko w dlugosc gwarancji.
>> Ale widac sie mylilem :-)
>
> Amerykańskie społeczeństwo jest pragmatyczne i dlatego wierzy
> w marki z dobrą reputacją a nie kupuje dziadostwa co się psuje
> co miesiąc tylko dlatego że za te przestoje w garażu w czasie naprawy
> bubla serwisie producent chętnie zapłaci.
Taki producent szybko zbankrutuje, naprawy sa kosztowne.
>> IMO - jesli producent uwaza ze takie swietne wyroby robi, to niech to
>> poprze gwarancja :-)
> Gwarancja jest częścią jednej wielkiej i obfitującej w różne elementy
> kampanii marketingowej. Firmy które "słyną" z awaryjności starają
> się wygrać klienta ceną plus dłuższą gwarancją od konkurencji.
Trzeba jakos przekonac klienta ze sie juz dobre produkty robi :-)
> A amerykański klient kupuje auto nie
> po to aby się cieszyć że za kolejną naprawę i przestój w garażu
> zapłacił producent, "a dobrze mu tak!" - amerykański klient chce
> jeździć autem które kupił i cieszyć się jego niezawodnością...
A myslisz ze czesto bedzie stalo ? Raz na rok ?
A z drugiej strony - kupujesz taka swietna toyote, pech cie spotka, jak
uslyszysz cene naprawy ... to kupisz nastepna ?
Czy tego ryzyka nie powinien brac producent na siebie ?
Dobrze ze sa szroty :-)
> Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
> Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
> że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
> przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
> bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
> wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.
Nieslusznie. Hyundai nie jest na litere F :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.11 14:31 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:27 Pszemol
- 11.08.11 14:32 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:43 z
- 11.08.11 15:50 J.F.
- 11.08.11 17:47 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 19:30 osiek
- 11.08.11 22:11 Rabbit McCroolick
- 11.08.11 23:05 Krystek
- 12.08.11 10:11 Aleksander
- 11.08.11 22:19 Pszemol
- 11.08.11 22:18 Pszemol
- 11.08.11 22:13 Pszemol
- 11.08.11 22:12 Pszemol
- 12.08.11 12:34 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
- Bye Bye Aero2
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=