eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Data: 2011-08-11 12:44:59
    Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 10 Aug 2011 17:00:23 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> Co do niewiary producenta w dłuższą trwałość produktu to
    >> porównaj sobie gwarancję jaką dają np. Hyundai i Honda lub Toyota.
    >> Sądzisz że krótsza gwarancja Toyoty i Hondy oznacza że produkują
    >> one gorsze i bardziej psujące się samochody od Hondy i Toyoty?
    >> Nie rób błędu oceniając produkt na podstawie gwarancji bo jedno
    >> z drugim ma niewiele wspólnego.
    >
    > A wydawalo mi sie ze amerykanskie spoleczenstwo jest pragmatyczne, nie
    > wierzy w marki palcem na wodzie pisane, tylko w dlugosc gwarancji.
    > Ale widac sie mylilem :-)

    Amerykańskie społeczeństwo jest pragmatyczne i dlatego wierzy
    w marki z dobrą reputacją a nie kupuje dziadostwa co się psuje
    co miesiąc tylko dlatego że za te przestoje w garażu w czasie naprawy
    bubla serwisie producent chętnie zapłaci.

    > IMO - jesli producent uwaza ze takie swietne wyroby robi, to niech to
    > poprze gwarancja :-)

    Gwarancja jest częścią jednej wielkiej i obfitującej w różne elementy
    kampanii marketingowej. Firmy które "słyną" z awaryjności starają
    się wygrać klienta ceną plus dłuższą gwarancją od konkurencji.
    Amerykański klient nie jest jednak głupi i wie, że gwarancja na okres
    roku czy 5 lat nie znaczy że produkt się w tym okresie nie ma prawa
    zepsuć tylko oznacza jedynie że jak produkt się zepsuje to za naprawę
    zapłaci producent. Nic więcej. A amerykański klient kupuje auto nie
    po to aby się cieszyć że za kolejną naprawę i przestój w garażu
    zapłacił producent, "a dobrze mu tak!" - amerykański klient chce
    jeździć autem które kupił i cieszyć się jego niezawodnością...

    Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
    Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
    że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
    przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
    bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
    wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: