eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-( › Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Data: 2011-08-11 11:03:11
    Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 12:07:27 +0200, z napisał(a):
    > J.F. pisze:
    >> No dobra, moze nie dokladnie gwarancje, i iphone sie nie stosuje, pare
    >> innych telefonow dawniej tez nie, i cholera wie jak to rozumiec :-)
    >>
    > Chcesz powiedzieć że 2 lata niezgodności towaru z umową nie dotyczy iphona?

    Chce powiedziec ze nic nie zabrania sprzedawania towarow z krotsza
    gwarancja i nie wiadomo jak to potem rozumiec.
    Moze np tak ze nikt ci w umowie nie gwarantowal dlugosci pracy towaru,
    za to poinformono cie przy sprzedazy ze przez rok producent bedzie usuwal
    awarie bezplatnie, a pozniej nie. Wiec o jakiej niezgodnosci z umowa mowa ?

    Oczywiscie najprosciej nie sprzedawac towarow gdzie producent nie zapewnia
    dwuletniej gwarancji .. ale w sumie czemu by nie mialo byc towarow o
    ograniczonej zywotnosci ? lampa o trwalosci 1000h, drukarka o trwalosci 20
    tys stron, joystick o 50 tys ruchow, czy np akumulatory o 400 cyklach.

    Oczywiscie mozna inaczej - ta drukarka jest przeznaczona do drukowania
    maksimum 500 stron miesiecznie. I jak klient przyniesie wczesniej, to
    "pan ja przeciazyl". Ale ostatnio cos nie widze takich deklaracji - okazaly
    sie wytrzymale ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: