  • Data: 2011-05-31 16:07:33
    Temat: Re: Zdjecia na niedziele
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/05/2011 16:49, John Smith wrote:

    > Ja tylko przeciwstawiłem się tezie Adama o końcu telewizji ze względu na jej
    upadającą jakość.
    > Nie stawiałem tezy o jej niezbędności, czy wyższości nad innymi formami konsumpcji
    kultury.
    > A już w ogóle nie rozmawialiśmy o tworzeniu tej kultury, np w postaci robienia
    zdjęć. To tak dla zawrócenia
    > wątku w kierunku tematyki tej grupy. :-)

    Wszystko może być dobrym źródłem owej kultury, kwestia tylko na ile taka
    telewizja potrafi odciągnąć od rzeczy faktycznie wartych uwagi. W
    telewizji jest tego zdecydowanie zbyt dużo i sam pewnie niejeden wieczór
    zmarnował bym przełączając kanały, a przy okazji dzieciak nie może sobie
    włączyć kanału z bajkami i łykać reklam, więc mnie taki układ świetnie
    odpowiada.

    Sprawa zdjęć jest pewnie podobna, bo użytkownik zamiast przejść się na
    wystawę, włączy flickera czy devianart, naogląda podrasowanego kiczu i
    przyjmuje go za sztukę przez wielkie S. Z drugiej strony, w niejednej
    galerii jest ten sam kicz, ale podpisany nazwiskiem szczęśliwca, który
    pokazał go we właściwym miejscu i o właściwym czasie właściwej osobie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil