  • Data: 2011-05-31 15:33:20
    Temat: Re: Zdjecia na niedziele
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/05/2011 15:59, John Smith wrote:
> [...]
    Czeskimi

    > Co kto lubi, nic na siłę. :-)
    > Ale jest i to w ramach abonamentu.
    > Filmy, koncerty, antologie, przeglądy, wywiady.
    > Można albo po prostu sięgnąć, albo narzekać, że "nic nie leci". :-)

    Telewizji nie mam już z 8 czy 9 lat w domu i szczerze mówiąc, nie
    brakuje mi antologii, koncerty kolekcjonuję na płytach albo oglądam na
    żywo, a dwa międzynarodowe festiwale i sporo pomniejszych przeglądów
    (choćby tydzień kina z europy wschodniej czy azji) wystarczają aż nadto.

    Co kto lubi, nic na siłę. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil