    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjęcia - byle do wiosny
    Date: Thu, 20 Feb 2014 16:55:14 +0100
    <le0hg9$ith$1@news.task.gda.pl> <le0lf4$u0f$1@node2.news.atman.pl>
    <le1pb5$jmu$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <le1qk6$api$1@dont-email.me>
    <530490d2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl> <le29l2$pt8$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <le4di2$bi6$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <le4n33$s0o$1@dont-email.me>

    quent wrote:

    > No ale popatrz jak tu zwykle "takie" dyskusje się kończą.
    > Zresztą co to za dyskusje. Jeden czy drugi mądrala z bańką w nosie
    > rzuci jakiś tekst o kiczu.... i tyle.
    > W sumie tylko po to aby dojebać nie wnosząc nic ponad.
    >
    > Co innego dyskusja konstruktywna czy też inspirująca... mniej więcej
    > tak jak na większości angielskojęzycznych for.

    > Niestety taka ta nasz polska smutna codzienność pełna sfrustrowanych
    > nienawistnych buraków.

    kolega prosił o krytykę to go konstruktywnie skrytykowałem, bo robienie
    kolejnych fotek rodem ze sklepu z reprodukcjami nie jest czymś wartym
    wysiłku. W dzisiejszych czasach lepiej sie bronia proste zwykłe zdjęcie bez
    bajerów.

    lepiej gdy zdjecie sie broni dobrą kompozycją, ciekawym temtem, klarownym
    przekazem.

    bajerowanie zbyt często ma maskować fakt że zdjęcie bez tego blichtru byłoby
    nuden jak flaki z olejem lub poprostu nieciekawe.

    oczywiście modyfikacja jest OK gdy jest przemyślanym dziełaniem gdy widać że
    autor wie o co mu chodziło od chwili naciśniecia spustu migawki.