  • Data: 2014-02-20 19:30:01
    Temat: Re: Zdjęcia - byle do wiosny
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale popatrz jak tu zwykle "takie" dyskusje się kończą.
    >
    > Zresztą co to za dyskusje. Jeden czy drugi mądrala z bańką w nosie rzuci
    >
    > jakiś tekst o kiczu.... i tyle.
    >
    > W sumie tylko po to aby dojebać nie wnosząc nic ponad.
    >

    > Co innego dyskusja konstruktywna czy też inspirująca... mniej więcej tak
    >
    > jak na większości angielskojęzycznych for.
    >

    > Niestety taka ta nasz polska smutna codzienność pełna sfrustrowanych
    >
    > nienawistnych buraków.

    ja mam bardzo skrystalizowany poglad.
    ludzie fotografuja juz od ponad 150 lat.
    wszystko zostalo juz sfotografowane i to lepiej.
    po co wiec jeszcze fotografowac ?

    odpowiedz jest jasna :
    trzeba robic swoje - to co wynika z wlasnej wewnetrznej potrzeby.
    Jesli mam potrzebe fotografowani kiczu - nalezy to robic. Nikomu nic do tego.
    Jesli decyduje sie na wyzwolenie aparatu to ma to sens dla autora jesli jest to w
    danym momencie jego indywidualne z jego punktu widzenia spojrzenie.
    jak to inni ocenia - to jest sprawa wtorna - zawsze znajdzie sie w internecie zdjecie
    lepsze.
    Chodzi o to by wyrazac na sposob obrazu czyli fotografi siebie - wlasne doznania ,
    przemyslenia , uczucia. W gruncie rzeczy to mozliwosc zaakcentowania na sposob obrozu
    wlasnego " ja" . A ten okcent widac ma znacznie , jako ze ludzie odchodza bez sladu.
    fotograf nie odpowiada za rzeczywistosc - odpowiada za to jak ja sfotografowal.
    Ale trzeba miec tez rzemioslo - bez tego nie da sie swiadomie budowac obrazu.
    Bez rzemiosla nasza wypowiedz niestety zostanie mocno ograniczona technologia.

    Burak - owszem, widze ze sie jeszcze jeden tutaj paleta , inni na szczescie odeszli ,
    forum wraca do normy w zakresie kultury wypowiedzi.