  • 1. Data: 2014-02-17 09:57:46
    Temat: Zdjęcia - byle do wiosny
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Wszystkich,

    jeśli komuś zimno mimo, że luty przypomina kwiecień, to zapraszam:

    http://www.tomaszworek.com/galeria-roztocze--pl-40.h
    tml

    Robione ostatniego roku, podczas "lata stulecia", gdy o 7:00 rano było już ponad 25
    stopni :)

    Mam nadzieję, że fajnie się ogląda, ale nie oczekujcie tak spektakularnych widoków
    jak w wątku, który pojawił się 2 dni temu :)

    No i negatywne opinie mile widziane.

    Na marginesie to pierwsza galeria po przesiadce z lustra na m43 (E-M5). Dla mnie (i
    mojego kręgosłupa) to większy przełom, niż jak kupiłem pierwsze lustro :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2014-02-17 10:27:38
    Temat: Re: Zdjęcia - byle do wiosny
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    mojego kręgosłupa) to większy przełom, niż jak kupiłem pierwsze lustro :)

    rzeczywiscie zrobilo sie zaraz cieplej.
    nie ma co krytykowac - zdjecia sa dobre.

    u mnie niestety w lutym - luty.

    http://spherapan.vot.pl/178/178.html

  • 3. Data: 2014-02-17 14:25:06
    Od: gowit <w...@g...com>

    A czy czasem te oleiste ciecze to nie wyszły z mody ???

  • 4. Data: 2014-02-17 15:59:22
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 14:25:06 UTC+1 użytkownik gowit napisał:
    > A czy czasem te oleiste ciecze to nie wyszły z mody ???

    Nie mam pojęcia, ostatnio nie czytuję Plotka.... ;)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 5. Data: 2014-02-17 16:10:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Montag, 17. Februar 2014 14:25:06 UTC+1 schrieb gowit:
    > A czy czasem te oleiste ciecze to nie wyszły z mody ???

    nie.
    gdyz piekno jest ponadczasowe, jako ze prawdziwe wartosci sa nieprzemijajace.

    termin moda funkcjonuje na uzytek plebsu - tzn szerokiego pospolstwa . Z definicji
    plebs nie jest w stanie ogarnac sztuki , gdyz wowczas sztuka nie moglaby byc sztuka -
    staje sie co najwyzej moda .
    Moda dla plebsu rekompensuje marnosc jestestwa.
    Czyli moda pozwala na dalsze pogorszenie stanu.
    Nie masz nic wartosciowego - badz modny - byc moze uzyskasz poczucie zludnej i
    pozornej wartosci.

    nie znam terminu moda.
    wszystko jest uzasadnione wzgledami technicznymi lub estetycznymi.

    przyklad prawdziwie oleistej cieczy:
    http://spherapan.vot.pl/159/159.html

  • 6. Data: 2014-02-17 22:23:38
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.02.2014, o godzinie 09.57.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, Tomasz Worek
    napisał(a):

    <ciach>
    Mgliste zdjęcia totalnie mnie ujęły. :)
    Reszta już nie tak bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 7. Data: 2014-02-18 06:27:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Worek wrote:
> [...]
    tml

    > Robione ostatniego roku, podczas "lata stulecia", gdy o 7:00 rano

    hm...

    kadry fajne ale czy nie pojechałeś zbytnio w romantyczny plakacik dla
    nastolatki na scianę? totalnie przekręcona saturacja trochę razi w oczy.
    powiem że spora częsć ociera sie o kicz albo już nim jest...

  • 8. Data: 2014-02-18 13:20:20
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 06:27:42 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >
    > nastolatki na scianę? totalnie przekręcona saturacja trochę razi w oczy.
    >
    > powiem że spora częsć ociera sie o kicz albo już nim jest...

    Z jednej strony miało być dość kolorowo (Roztocze latem takie po prostu jest albo
    przynajmniej mi się wydawało), ale z drugiej strony być może za mocno przesunąłem
    suwaczki w prawo (cóż, czasem można się zagalopować i stracić dystans).

    Dałbyś jakiś przykład, może w chwili wolnej pokazałbyś jak by to powinno wyglądać
    Twoim zdaniem :) No chyba, że Ci się nie chce :)

    Pozdrawoiam, Tomasz

  • 9. Data: 2014-02-18 21:57:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Worek wrote:
> [...]
    >
    > Dałbyś jakiś przykład, może w chwili wolnej pokazałbyś jak by to
    > powinno wyglądać Twoim zdaniem :) No chyba, że Ci się nie chce :)

    mniejsza saturacja, bardziej naturalna...

  • 10. Data: 2014-02-18 23:05:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-18 21:57, Marek Dyjor pisze:

    > mniejsza saturacja, bardziej naturalna...

    Hmmm... Już abstrahując od tej konkretnej sytuacji i konkretnego efektu,
    czy nie sądzisz, że fotografia nie musi być naturalna, sterylna, z
    laboratoryjną reprodukcją kolorów i kształtów?

    Naturalną rzeczywistość mamy na co dzień za oknem. Owszem, możemy ją
    wykadrować, popatrzeć z innej perspektywy i sprawić, że jej wycinek
    będzie ciekawszy od całości. Możemy też fotografować o 4tej nad ranem
    kiedy wszyscy śpią i nie doświadczają "nowego" wyglądu znanych im miejsc
    z pory dnia. Uważam, że możemy również coś przetworzyć elektronicznie,
    zgodnie z wizją fotografa. To kolejny środek ekspresji moim zdaniem. Być
    może dziś wiele osób uzna dzieło za kicz, a po śmierci artysty ten kicz
    będzie sprzedawał się za miliony. (Nie wiedzieć czemu, jego śmierć
    zwykle jest konieczna do podniesienia wartości dzieła :-D)

    Marek