  • Data: 2014-02-19 16:39:49
    Temat: Re: Zdjęcia - byle do wiosny
    Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2fee1c12-4921-46e0-a693-87288576ad21@googlegrou
    ps.com...
    ...........................slowem - jesli obraz fotograficzny jest podobny
    do obrazu otrzymanego w innej technologi np garfiki komputerowej - nie staje
    sie tym samym artystycznie mniej wartosciowy i na odwrot tez.

    Opini , ze zdjecie wyglada jak obraz graficzny nie mozna traktowac jako
    zarzutu - to byloby nonsensem.

    Inne pytanie jest byc moze interesujace.
    Dlaczego w ogole fotografowac ?
    pytanie staje sie o tyle istotne , jako ze jestem zwolenikiem teorii iz "
    cokolwiek sfotografujemy , mozna to znalezc wczesniej i lepiej
    sfotografowane w internecie".
    Po co wiec fotografowac ?
    Odpowiedz jest oczywista i jednoznaczna._________________

    Ja nie wartościuję, rozgraniczam jedynie gatunki.... Wygodnie jest
    powiedzieć, że jest to nieistotne. Kiedyś na Biennale krakowskim w latach
    `80tych jakiś amerykanin pokazał prawie dwumetrowe linoryry pokazujące słoje
    przeciętego drzewa. Dla jednych - po co, przecież fotografia, ja stanąłem i
    mi szczena opadła z podziwu dla uzyskanego efektu.
    Dlaczego robię zdjęcia? - Bo lubię naciskać spust aparatu (nie mówię o fot.
    zawodowej)
    może spust aparatu to jest ersatz czegoś innego :)
    Pozdrawiam
    Kikuko