  • Data: 2010-01-19 22:13:59
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/03 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > nie powinna mnie zalac . Nerwy tez nie puszczaja.

    No ale właśnie puściły i to wyjątkowo żałośnie :)

    > Jestes samoukiem

    I jestem z tego dumny :)

    > To wystarcza w kazdym zawodzie na krotki czas.

    Chyba, że się ma talent. Ale racja, nie można być całe życie fotografem
    bo to dość ograniczone i niezbyt ambitne. Daje kasę jak się ma układy,
    np. przejąwszy rynek po partaczach. Zresztą nigdy się nie poczuwałem do
    bycia ''fotografem'', nawet mam taką sygnaturkę.

    > zeby przetrzymac trzeba miec solidna podstawe - a te daja porzadne
    > studia ( nie koniecznie tytul magistra sztuki ) .

    No, akurat mam tu niejakie doświadczenie, ale że tak powiem, z drugiej
    strony lady :)
    Ale ostatnio wolę uczyć kobiety, bo to raz - przyjemniejsze samo w
    sobie, a dwa - daje przyjemniejsze efekty. One mają w dupie ac i resztę
    problemów, ich interesuje człowiek, uczucia, emocje, coś co dla
    większości facetów jest zupełnie niedostępne.

    > Obawiam sie jednak ze tzw klasa osobista to cecha wrodzona , nie
    > nabyta.
    > tej nie masz i juz nie posiadziesz - za stary jestes.

    Normalnie, idę przytulić misia :)

    A tak na marginesie - chyba tyle nerwów to ci nie popsuł jeszcze nikt na
    grupie... I to żeby choć jakąś pyskówką...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl