  • Data: 2010-01-20 11:14:44
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/03 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-01-2010 11:16, XX YY pisze:

    > powiedzial artysta fotografik libiszewski i przyslal kolejne dzielo
    > sztuki na konkurs tygodnia
    > ha , ha , ha .

    A czy ja twierdzę gdziekolwiek że jestem artystą? Robię zdjęcia bo lubię :)

    > chlopie zrob choc jedno w ciagu kilku lat interesujace i prawidlowo
    > naswietlone zdjecie , to wtedy moze wezme serio pod uwage co piszesz.

    Ale tu rozmawiamy o twoim zdjęciu :P

    > Nawet gdybys kiedykolwiek mial miec racje , to nie mozna jej traktowac
    > serio dopoki sam nie bedziesz potrafi zrobic prawidlowego zdjecia.

    Że co? Nie mogę mówić o smaku jajecznicy dopóki nie zniosę pierwszego
    jaja? :D

    > Pisalem - temat jaki wybierasz i podejscie do niego to poziom
    > osmiolatka , ktory poszedl na spacer wyprobowac swoj aparat jaki
    > dostal wlasnie z okazji pierwszej komuni.

    Ale to jest moja sprawa i mój temat. Bajdurzysz przy tym sobie o
    ośmiolatkach, nie pisząc nic KONKRETNIE o błędach jakie popełniam. Ani o
    błędach technicznych, ani o kompozycyjnych. I jak tu cię traktować poważnie?

    > Sa pojedyncze pixelki koloru rozowego i co z tego ?

    Na powiększeniu z podbitą saturacją widać jak bardzo pojedyncze :D

    > w skali 100% ich nie widac w obrazie , a jesli ustalasz wieksza skale
    > to je mnozysz.

    Widać. Przy mniejszej niż 100% zresztą również.