  • 41. Data: 2010-01-13 21:20:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/02 - fotoplenery.eu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    tomek pisze:

    To mój debiut z pokazywaniem fotografii:

    jakby ktoś chciał się wybrać w Tatry, to fotki z poniedziałku (choć
    ponoć ma być lepiej, dzisiaj było już przez chwilę słońce):

    http://www.babicz.net.pl/foto/2010_styczen_zakopane/

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 42. Data: 2010-01-13 22:22:45
    Od: "Anjay" <g...@i...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    > tomek pisze:
    >
    > To mój debiut z pokazywaniem fotografii:
    > http://www.babicz.net.pl/foto/2010_styczen_zakopane/

    debiut udany,podobają mi się Twoje zdjęcia

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 43. Data: 2010-01-15 21:04:11
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 12 Sty, 22:24, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Ano. Potrafiłbym nawet napisać twoje nazwisko nie popełniając w nim dwóch
    > błędów, gdybyś nie zdecydował, że bezpieczniej jest pozostać anonimowym.

    Pan Jan bynajmniej nie jest anonimowy..

  • 44. Data: 2010-01-16 01:15:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 13:04:11 -0800 (PST), thearti napisał(a):

    > Pan Jan bynajmniej nie jest anonimowy..

    Nie jest warty tego, bym prowadził dochodzenie kim dokładnie jest.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer